loading...

نایس موزیک

  , متن رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم , رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم کسری زاهدی , کلیپ متن اهنگ رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم , کلیپ روی بوم خیالم دوباره سایه دیدم , رو بوم خیالم دوباره سای

حسین بازدید : 198 سه شنبه 31 فروردین 1400

 

, متن رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم

, رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم کسری زاهدی

, کلیپ متن اهنگ رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم

, کلیپ روی بوم خیالم دوباره سایه دیدم

, رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم یه گلدون شقایق

, من خودم دریای دردم رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم

, متن اهنگ من خودم دریای دردم رو بوم خیالم

, متن آهنگ رو دوش جدایی دوباره خونه کردم







برچسب ها متن رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم کسری زاهدی کلیپ متن اهنگ رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم کلیپ روی بوم خیالم دوباره سایه دیدم رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم یه گلدون شقایق من خودم دریای دردم رو بوم خیالم دوباره سایه دیدم متن اهنگ من خودم دریای دردم رو بوم خیالم متن آهنگ رو دوش جدایی دوباره خونه کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو