loading...

نایس موزیک

گل سوسن گل یاس شهر عاشقا کجاس بیا با هم بخونیم دنیا مال عاشقاس آهای عشق من ای یار رسید نوبت دیدار بازم تو خونه دل شده یاد تو بیدار دلم میشمره تاسو  تموم لحظه ها رو بازم شکوفه پر کرد تم

حسین بازدید : 235 سه شنبه 29 آبان 1397

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بخونیم

دنیا مال عاشقاس

آهای عشق من ای یار

رسید نوبت دیدار

بازم تو خونه دل

شده یاد تو بیدار

دلم میشمره تاسو

 

تموم لحظه ها رو

بازم شکوفه پر کرد

تموم جاده ها رو

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بخونیم

دنیا مال عاشقاس

بیا بریم به شهری

که عشقا جاودانه س

همون جایی که حرفا

همیشه عاشقانه س

تو سرزمین عاشق

همه فصلا بهاره

بیا بریم به اونجا

که عشقا موندگاره

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بخونیم

دنیا مال عاشقاس

هستم از تکرار حرفا

عشق پر آوازه میخوام

بجای دوست دارم

http://myfarstaraneh.com/

جمله تازه میخوام

بگیر دستامو تو دستت

از توی چشام بخون

که میخوام بهت بگم

تا ابد با من بمون

تا ابد با من بمون

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بخونیم

دنیا مال عاشقاس

آهای عشق من ای یار

رسید نوبت دیدار

بازم تو خونه دل

شده یاد تو بیدار

دلم میشمره تاسو

تموم لحظه ها رو

بازم شکوفه پر کرد

تموم جاده ها رو

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بخونیم

دنیا مال عاشقاس

بیا بریم به شهری

که عشقا جاودانه س

همون جایی که حرفا

همیشه عاشقانه س

تو سرزمین عاشق

همه فصلا بهاره

بیا بریم به اونجا

که عشقا موندگاره

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بخونیم

دنیا مال عاشقاس

گل سوسن گل یاس

شهر عاشقا کجاس

بیا با هم بمونیم

دنیا مال عاشقاس







برچسب ها گل سوسن گل یاس شهر عاشقا کجاس بیا با هم بخونیم دنیا مال عاشقاس آهای عشق من ای یار رسید نوبت دیدار بازم تو خونه دل شده یاد تو بیدار دلم میشمره تاسو تموم لحظه ها رو بازم شکوفه پر کرد تموم جاده ها رو بیا با هم بمونیم بیا بریم به شهری که عشقا جاودانه س همون جایی که حرفا همیشه عاشقانه س تو سرزمین عاشق همه فصلا بهاره بیا بریم به اونجا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو