loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ بستکی حالا کم بیا دنبال من,    دانلود آهنگ کم بیا دنبال من باصدای موسی زاده,    آهنگ کم بیا دنبال من حسین کریمی, 

حسین بازدید : 149 پنجشنبه 16 خرداد 1398


,   
,    دانلود اهنگ بستکی حالا کم بیا دنبال من
,    دانلود آهنگ کم بیا دنبال من باصدای موسی زاده
,    آهنگ کم بیا دنبال من حسین کریمی
,    دانلود آهنگ کم بیا دنبال من محمد بختیاری
,    دانلود آهنگ ارکستی کم بیا دنبال من
,    دانلود اهنگ کم بیا دنبال من از سعید کریمی
,    اهنگ کم بیا دنبال من با ارگ
,    اهنگ کم بیا دنبال من اغاسی
,    دانلود آهنگ افغانی کم بیا دنبال من

 

کم بیا دنبال من نیا در خونمون …♬

میبینی از پنجره دختر همسایمون …♬

میره میشینه میگه راز ما رو با همه …♬

حالا میایی پنهون بیا میروی پنهون برو …♬

ماه که در اومد بیا وقت خروس خون برو …♬

اگر میخواهی مرا به خواستگاری بیا …♬

اگر میخواهی مرا به خواستگاری بیا …♬

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا …♬

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا …♬

داده کاری به دستم دل مشکل پرستم …♬

که همش عاشق هستم همینم ناز شصتم …♬

نازتو کمتر کن مهرتو بیشتر کن …♬

دوست دارم اما حرفمو باور کن …♬

حالا میایی پنهون بیا میروی پنهون بر …♬

ماه که در اومد بیا وقت خروس خون برو …♬

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا …♬

اگه میخواهی نرو عشوه رو کم کن بیا …♬

اگر میخواهی مرا به خواستگاری بیا …♬

اگر میخواهی مرا به خواستگاری بیا …♬

 

http://khobanmusic.com

 

 

 

 








برچسب ها دانلود اهنگ بستکی حالا کم بیا دنبال من دانلود آهنگ کم بیا دنبال من باصدای موسی زاده آهنگ کم بیا دنبال من حسین کریمی دانلود آهنگ کم بیا دنبال من محمد بختیاری دانلود آهنگ ارکستی کم بیا دنبال من دانلود اهنگ کم بیا دنبال من از سعید کریمی اهنگ کم بیا دنبال من با ارگ اهنگ کم بیا دنبال من اغاسی دانلود آهنگ افغانی کم بیا دنبال من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو