loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ اخرشم من موندمو خاطره ها,    دانلود آهنگ آخرشم من موندم و خاطرات,    دانلود اهنگ مسیح اخرشم,    دانلود موزیک ویدیو اخرشم تا

حسین بازدید : 119 شنبه 12 آبان 1397




,    دانلود اهنگ اخرشم من موندمو خاطره ها
,    دانلود آهنگ آخرشم من موندم و خاطرات
,    دانلود اهنگ مسیح اخرشم
,    دانلود موزیک ویدیو اخرشم تا اخر شب
,    دانلود اهنگ اخر شب با لینک مستقیم
,    آخر شب مسعود صادقلو متن
,    من موندمو تنهایی
,    دانلود آهنگ جدید مسیح آخر شب
,    چه راحت گرفتی این زندگیمو

متن آهنگ مسعود صادقلو و مهدی حسینی آخر شب

چه راحت گرفتی این زندگیمو میموندی پیشم اینطور نمیمرد اینطور نمیکرد

از اون نگات دل دیگه دل نیست شد دیگه باطل شد دیگه دور از تو و نگاهت

قلبمو میگم تو و نگاهت طرز نگاهت آخر عوض شد آخرترم از این جاده پرت شد

آخرشم تا آخرشب من موندم و اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد

دادی به باد تو دنیامو باز آخرشم تو دیدی که وابسته شدم

گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش تو دیگه دورم

آخرشم تا آخرشب من موندم و اون خاطرات آخرشم تو دادی به باد

دادی به باد تو دنیامو باز آخرشم تو دیدی که وابسته شدم

گفتی ازت خسته شدم گفتی نباش تو دیگه دورم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/48762/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%AF-%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%D9%84%D9%88-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%D8%AD%D8%B3.html







برچسب ها دانلود اهنگ اخرشم من موندمو خاطره ها دانلود آهنگ آخرشم من موندم و خاطرات دانلود اهنگ مسیح اخرشم دانلود موزیک ویدیو اخرشم تا اخر شب دانلود اهنگ اخر شب با لینک مستقیم آخر شب مسعود صادقلو متن من موندمو تنهایی دانلود آهنگ جدید مسیح آخر شب چه راحت گرفتی این زندگیمو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو