loading...

نایس موزیک

متن آهنگ تانگو عشق بابک ارجمندhik' jhk', uar fhf; hv[lknLyrics Music Tangoe Eshgh By Babak Arjomand متن آهنگ تانگو عشق بابک ارجمندآرومم کنار تو امشب خانومم دوست دارم من با تو میمونمتو عاشقی مثل من مید

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 26 فروردین 1400

متن آهنگ تانگو عشق بابک ارجمند
hik' jhk', uar fhf; hv[lkn
Lyrics Music Tangoe Eshgh By Babak Arjomand

متن آهنگ تانگو عشق بابک ارجمند
آرومم کنار تو امشب خانومم دوست دارم من با تو میمونم
تو عاشقی مثل من میدونم میمونی ستاره ی عشق و رویامی
تو بهترین ترانه رو لب هامی دنیامی دنیامی دنیامی
من عشقو تو چشمات میبینم هر بار که دستاتو میگیرم
تو مثل رویاهام زیبایی وقتی که کنارت میشینم
من عشقو تو چشمات میبینم هربار که دستاتو میگیرم


تو مثل رویاهام زیبایی وقتی که کنارت میشینم
دنیامی ستاره ی عشق و رویامی
تو بهترین ترانه رو لب هامی دنیامی دنیامی دنیامی
من عشقو تو چشمات میبینم هر بار که دستاتو میگیرم
تو مثل رویاهام زیبایی وقتی که کنارت میشینم
من عشقو تو چشمات میبینم هر بار که دستاتو میگیرم
تو مثل رویاهام زیبایی وقتی که کنارت میشینم
***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو