loading...

نایس موزیک

خوش آمده یی مادر بر سنگ مزارم خوش آمده یی بنشین یکدم به کنارم باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم از اشک دو دیده ی تو من شسته و پاکم بس کن دگر این زاری ، لبخند بزن گاهی حرفی بزن از هر کس ،از هرچه ک

حسین بازدید : 219 دوشنبه 13 خرداد 1398

خوش آمده یی مادر بر سنگ مزارم
خوش آمده یی بنشین یکدم به کنارم

باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم
از اشک دو دیده ی تو من شسته و پاکم

بس کن دگر این زاری ، لبخند بزن گاهی
حرفی بزن از هر کس ،از هرچه که آگاهی

مادر تو بگو که مرگ من با تو چه کرد
ای  وای بی من چه می کنی با این درد


سیمای تو را غصه دگرگون کرده
لبخند تو را برده و افسون کرده

چشمان تو چون چشمه همی می جوشد
قلب تو فقط جامه ی غم می پوشد

ای وای به من که دست من کوتاه ست
افسوس که زندگی چنین خودخواه ست

مادر تو  بگو از آن جگر گوشه ی من
از  آنکه شد از زمین ، دل توشه ی من


مادر تو قسم بخور که او خوب و خوشست
جز دست تو نیست روی سرش دیگر دست


مادر تو بگو برادرم کو ، کجاست ؟
او با تو  نیامده ، چرا ناپیداست


امروز به سفر رفته و یا بیمار ست
شادم کن و گو کنار یک دلدار ست


هر روز به عشق خاک من اینجا بود
می سوخت دلم همیشه او تنها بود


مادر تو به او بگو که آرام شود
در پیش حقیقتی که هست رام شود


مادر تو  بگو که بی قراری نکند
من را تو قسم بده که زاری نکند


یادش چه بخیر همیشه با هم بودیم
ما برادر و رفیق و محرم بودیم


مادر تو بگو در پی کارش باشد
شادم کند و به فکر یارش باشد


مادر چه خبر ز حال و احوال پدر
از آن کمر شکسته از مرگ پسر


از آن گل پائیزی پژمرده شده
آن گل که ز طوفان غم افسرده شده


مادر تو بگو چه می کند دل تنگ ست؟
رخساره ی داغدار او بی رنگ ست ؟


مادر تو  بگو  که آن دلارام چه شد
آنکس که مرا فکند در دام چه شد


سوگند به تو که بیقرارش بودم
من عاشق دل خسته ی زارش بودم


که گاه می آمد و بمن سر می زد
بر خانه ی از خاک من او در می زد


از پشت در خانه به او می گفتم
هر روز به یاد عشق او می افتم


او یاد ز ایام خوشیها می کرد
آنروز مرا قشنگ و زیبا می کرد


اکنون چه شده ؟ کجاست ؟ او یار که شد؟
بعد از دل من بگو که دلدار که شد؟

 

 

 


مادر چه خوش آمدی و شادم کردی
بازم تو که آمدی و یادم کردی


دیگر تو برو که دیر وقت است مادر باید که ببندیم در دروازه ی شهر

 

http://shabsheer.mihanblog.com/post/413

Download|Mp3

 دانلود آهنگ باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم دانلود آهنگ جدید باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم با کیفیت 320 متن آهنگ متن آهنگ باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم کد آهنگ پیشواز همراه اول باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم Download Music دانلود آهنگ بیکلام باز آمدی و بوی تو را گرفته خاکم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو