loading...

نایس موزیک

بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه بذار دستاتو تو دستامــــــــ که اینجا جای رندونه بنازم خنده ها و ناله های مست و مستونه سوسن که اینجا جای عشاق غزل خونه بنازم من صفای می پرستان را بنازم من محبت

حسین بازدید : 15 شنبه 06 مهر 1398


بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه
بذار دستاتو تو دستامــــــــ که اینجا جای رندونه
بنازم خنده ها و ناله های
مست و مستونه سوسن
که اینجا جای عشاق غزل خونه
بنازم من صفای می پرستان را
بنازم من محبت های مستان را
بیا با ما به میخونه
که دل از عاشقی خونه
بمون بین سحر خیزان
که اینجا پاک بازیها فراوونه


که این دنیا بدون مست رها کردم
رها از آتش و خاک و هوا کردم
رها کردم دل از این بند دنیا
دل از گنج محبت دارم اینجا
دل از گنج محبت دارم اینجا
بیا با ما به میخونه سوسن
که دل از عاشقی خونه
بذار دستاتو تو دستام
که اینجا جای رندونه
بنازم خنده ها و ناله های
مست و مستونه
که اینجا جای عشاق غزل خونه
بنازم من صفای می پرستان را
بنازم من محبت های مستان را
بیا با ما به میخونه
که دل از عاشقی خونه
بمون بین سحر خیزان
که اینجا پاک بازیها فراوونه
که این دنیا بدون مست رها کردم
رها از آتش و خاک و هوا کردم
رها کردم دل از این بند دنیا
دل از گنج محبت دارم اینجا
دل از گنج محبت دارم اینجا
بیا با ما به میخونه
که دل از عاشقی خونه
بذار دستاتو تو دستان…………

دانلود آهنگ با کیفیت

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود آهنگ بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه با کیفیت 320 متن و شعر آهنگ بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه کد پیشواز بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه همراه اول دانلود آهنگ بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه دانلود ریمیکس بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه کد پیشواز بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه ایرانسل دانلود آهنگ جدید بیا با ما به میخونه که دل از عاشقی خونه لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو