loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود اهنگ مسعود صادقلو ما به هم میایم,    دانلود آهنگ ما به هم میایم صادقلو,    شدم روانی حرف زدنات مسعود صادقلو,  &nb

حسین بازدید : 57 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398

,   
,    دانلود اهنگ مسعود صادقلو ما به هم میایم
,    دانلود آهنگ ما به هم میایم صادقلو
,    شدم روانی حرف زدنات مسعود صادقلو
,    مسعود صادقلو ما بهم میایم
,    دانلود اهنگ علیشمس همه میگن خیلی به هم میایم
,    دانلود آهنگ شاد مسعود صادقلو
,    دانلود اهنگ مسعود صادقلو نیمه گمشده
,    همه میگن خیلی به هم میایم علیشمس
,    دانلود بهترین آهنگ مسعود صادقلو

متن آهنگ ما به هم می یایم مسعود صادقلو 

مسعود صادقلو ما بهم میایم

آخی ببین چجوری نگام میکنه

آخی با چه لخنی نگام میکنه

وای شدم روانیه حرف زدنات

آخی من خودم میمیرم برات

نپرس تا کی میخوای بمونی باهام و

به عشق تو من میدم عمرم نفسامو باورم کن

هنوزم عاشقم خدا میدونه من باهات صادقم

همه کسم خانومم بدون تو داغونم

پیشم بمون ما به هم میایم

تو جونمی تو عمرمی فرشته ی تو خونمی

عشق دلم ما به هم میایم

ماه همه تو آسمونه ماه من تو خونمه

هر کی یه آرزو داره آرزوم با تو بودنه

ماه همه تو آسمونه ماه من تو خونمه

هر کی یه آرزو داره آرزوم با تو بودنه

همه کسم خانومم بدون تو داغونم

پیشم بمون ما به هم میایم

تو جونمی تو عمرمی فرشته ی تو خونمی

عشق دلم ما به هم میایم

مسعود صادقلو ما بهم میایم

پخش آنلاین آهنگ مسعود صادقلو ما بهم میایم

پخش‌کننده صوت

00:00
 
00:00

دانلود آهنگ ما به هم می یایم مسعود صادقلو

http://sornamusic.ir

دمو آهنگ ما بهم میایم کیفیت اصلی  بزودی

 

http://sornamusic.ir







برچسب ها دانلود اهنگ مسعود صادقلو ما به هم میایم دانلود آهنگ ما به هم میایم صادقلو شدم روانی حرف زدنات مسعود صادقلو مسعود صادقلو ما بهم میایم دانلود اهنگ علیشمس همه میگن خیلی به هم میایم دانلود آهنگ شاد مسعود صادقلو دانلود اهنگ مسعود صادقلو نیمه گمشده همه میگن خیلی به هم میایم علیشمس دانلود بهترین آهنگ مسعود صادقلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو