loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید ایمان کریمی به نام تأثیر Download NewSong By Iman Karimi Called tasir دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.83 مگابایت) دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.86 مگابایت) Your browser

حسین بازدید : 10 جمعه 16 آبان 1399
دانلود آهنگ جدید ایمان کریمی به نام تأثیر
Download NewSong By Iman Karimi Called tasir تأثیر از ایمان کریمی

 

متن آهنگ تأثیر از ایمان کریمی
تو باشی زندگی زیباتره با تو من تموم دلخوشی هام تو
من حالا خوشبخترم با تو، چه خوبه ما دوتا همدیگه رو داریم
هر دو از فاصله بیزاریم روی هم تاثیر میذاریم

قلب من جوری بهت گیره که حواسم سمت تو میره
فکرم این روزها درگیره واست
لو بده حسی رو که داری بهم بگو تنهام نمیذاری
یا هنوزم دوستم داری راحت

تکست آهنگ تأثیر از ایمان کریمی



نباشی یادتم تنهام نمیذاره
من بهت وابسته ام آره حال من بهت بستگی داره
نمیشه حتی یک ثانیه هم بی تو
دلخوشم به اینکه هستی تو بهم بگو احساس اصلیتو

قلب من جوری بهت گیره که حواسم سمت تو میره
فکرم این روزها درگیره واست
لو بده حسی رو که داری بهم بگو تنهام نمیذاری
یا هنوزم دوستم داری راحت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو