loading...

نایس موزیک

  ───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── گل پونه های وحشیِ دشتِ امیدم، وقتِ سحر شد…●♪♫خاموشیِ شب رفت و فردایی دگر شد…●♪♫من مانده ام، تنهای تنها… من مانده ام تنها، میان سیل غم ها…●♪♫حبیبم&h

حسین بازدید : 15 دوشنبه 04 آذر 1398

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

گل پونه های وحشیِ دشتِ امیدم، وقتِ سحر شد…●♪♫
خاموشیِ شب رفت و فردایی دگر شد…●♪♫
من مانده ام، تنهای تنها… من مانده ام تنها، میان سیل غم ها…●♪♫
حبیبم…●♪♫
سیل غم ها…●♪♫
گل پونه ها! نا مهربانی آتشم زد، آتشم زد…●♪♫
گل پونه ها! نا مهربانی آتشم زد، آتشم زد…●♪♫

شعر : هما میرافشار

https://music-fa.com/download-song/2249/

گل پونه ها! بی همزبانی، آتشم زد●♪♫
می خواهم اکنون، تا سحرگاه بخوانم… افسرده ام، دیوانه ام، آزرده جانم…●♪♫
گل پونه های وحشیِ دشتِ امیدم، وقتِ سحر شد…●♪♫
خاموشیِ شب رفت و فردایی دگر شد…●♪♫
من مانده ام، تنهای تنها… من مانده ام تنها، میان سیل غم ها…●♪♫
حبیبم…●♪♫
سیل غم ها…●♪♫


گل پونه ها! نا مهربانی آتشم زد، آتشم زد…●♪♫
گل پونه ها! نا مهربانی آتشم زد، آتشم زد…●♪♫
گل پونه ها! بی همزبانی، آتشم زد●♪♫
می خواهم اکنون، تا سحرگاه بخوانم… افسرده ام، دیوانه ام، آزرده جانم…●♪♫
گل پونه های وحشیِ دشتِ امیدم، وقتِ سحر شد…●♪♫
خاموشیِ شب رفت و فردایی دگر شد…●♪♫
من مانده ام، تنهای تنها… من مانده ام تنها، میان سیل غم ها…●♪♫
حبیبم…●♪♫
سیل غم ها…●♪♫
من مانده ام، تنهای تنها… من مانده ام تنها، میان سیل غم ها…●♪♫
حبیبم…●♪♫
سیل غم ها…●♪♫
من مانده ام، تنهای تنها… من مانده ام تنها، میان سیل غم ها…●♪♫
حبیبم…●♪♫
سیل غم ها…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───







برچسب ها دانلود آهنگ گل بوته ها ایرج بسطامی دانلود آهنگ گل پونه ها ایرج بسطامی با لینک مستقیم ایرج بسطامی گل پونه ها صوتی آهنگ خالی گل پونه ها دانلود آهنگ ایرج بسطامی من مانده ام تنها دانلود اهنگ های ایرج بسطامی دانلود آهنگ گل پونه های وحشی دشت امیدم پویا بیاتی دانلود آهنگ بی کلام گل پونه ها از ایرج بسطامی گل پونه ها نامهربانی آتشم زد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو