loading...

نایس موزیک

Download Music,دانلود آهنگ جدید بذار بره ادی عطار,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام بذار بره ادی عطار,دانلود آهنگ بذار بره ادی عطار با کیفیت 320,بذار بره ادی عطار,متن آهنگ بذار بره ادی عطار ,کد

حسین بازدید : 41 جمعه 10 خرداد 1398

Download Music,دانلود آهنگ جدید بذار بره ادی عطار,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام بذار بره ادی عطار,دانلود آهنگ بذار بره ادی عطار با کیفیت 320,بذار بره ادی عطار,متن آهنگ بذار بره ادی عطار ,کد آهنگ پیشواز همراه اول بذار بره ادی عطار ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بذار بره ادی عطار ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

متن آهنگ بذار بره ادی عطار
Lyrics Music Eddie Attar Bezar Bere

متن آهنگ بذار بره ادی عطار

ترانه و شعر آهنگ بذار بره ادی عطار

سهمه منه که ازم میگذره دست ما نیست انگاری قانونه
از درد گفتم باریدن این ابرا لبخند زدی که آروم تموم شه



با من بودی تو ولی فکرت آنن پیشه کس دیگه بود اونم درگیره یکی دیگه تو نه هووو تو نه
منم مثله تو یک آدم بدونه هیچ حسی که نمیخواد تنها بمونه

اون بی من بهتره بذار بره بذار بره بودنشم خطره بذار بره بذار بره
آره خوبم یه نفره بذار بره بذار بره آره اونم بهتره آره اینم میگذره

متن آهنگ بذار بره ادی عطار

اگه میری منو از یاد ببر نذار هیچ تردیدی بمونه تو قلبه من
با من بودی تو ولی فکرت آنن پیشه کس دیگه بود اونم درگیره یکی دیگه تو نه هووو تو نه
منم مثله تو یک آدم بدونه هیچ حسی که نمیخواد تنها بمونه

اون بی من بهتره بذار بره بذار بره بودنشم خطره بذار بره بذار بره
آره خوبم یه نفره بذار بره بذار بره آره اونم بهتره آره اینم میگذره

یادته خوب بودم باهات اون قدیما میزدم من لبخند نه اینبار
اون روزا گذشت الان جفتمون بدیم ما

میکنم سایه تو نشونه میزنم هی و هی د.. پشیمونم از ساده بودنم چیزیم نمونده بینمون
بذار بره بذار بره , بذار بره بذار بره , بذار بره

اون بی من بهتره بذار بره بذار بره بودنشم خطره بذار بره بذار بره
آره خوبم یه نفره بذار بره بذار بره آره اونم بهتره آره اینم میگذره

https://www.faratext.com







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ جدید بذار بره ادی عطار دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام بذار بره ادی عطار دانلود آهنگ بذار بره ادی عطار با کیفیت 320 بذار بره ادی عطار متن آهنگ بذار بره ادی عطار کد آهنگ پیشواز همراه اول بذار بره ادی عطار کد آهنگ پیشواز ایرانسل بذار بره ادی عطار دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو