loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز همراه اول ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم ,دانلود آهنگ جدید ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم,Download Music,ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم,متن آهنگ ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دا

حسین بازدید : 91 سه شنبه 20 فروردین 1398

کد آهنگ پیشواز همراه اول ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم ,دانلود آهنگ جدید ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم,Download Music,ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم,متن آهنگ ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم ,

 

 

دانلود آهنگ ببخش که هی میگفتم تورو دوست دارم ببخش که زندگیمو به پات دادم ببخش که آسون نبود واسم اشک چشمات ببخش که هر لحظه میبارن اشکام برات ببخش که هیچ وقت خیانتا یادم نمیره ببخش که اگه باعث شدی قلبم بگیره ببخش که روزگارم شده ماتم کده ببخش که خانومی بودی شدی هرزه لالالالا لیلی من آروم بخواب چشماتو نبند بذار ببینمت آخرین بار لالالالا جدا شدیم از هم دیگه همه دنیایه منی خودت اینو میدونی که دلبرم ناز من اشکایه تو واسه من چشمو دنیایه من نیاد کسی جایه من عشق بی مرام من جوونیم حلالت نشد که برگردیا بگی شدم عاشقت 💔💔

 

 

 

 دانلود آهنگ ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم دانلود آهنگ جدید ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم Download Music ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم متن آهنگ ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببخش که هی میگفتم تو رو دوست دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو