loading...

نایس موزیک

بودنت هنوز؛ مثلِ بارونـه…●♪♫تازه وُ خنک وُ ناز وُ آرومــه…●♪♫حتی الان از پشتِ این دیوار؛ که ساختن، تا دوسِت نداشته باشم!●♪♫اتل وُ متل… بهـار؛ بیرونه…●♪♫مرغابی؛ توو باغش می

حسین بازدید : 291 شنبه 25 آبان 1398

بودنت هنوز؛ مثلِ بارونـه…●♪♫
تازه وُ خنک وُ ناز وُ آرومــه…●♪♫
حتی الان از پشتِ این دیوار؛ که ساختن، تا دوسِت نداشته باشم!●♪♫
اتل وُ متل… بهـار؛ بیرونه…●♪♫
مرغابی؛ توو باغش می خـونه…●♪♫
باغِ من، سرده…●♪♫
همه ی گُلاش؛ پژمرده… دونه دونه…●♪♫
بارون بارونه… بارون بارونه…●♪♫


بارون بارونه… بارون بارونه…●♪♫
بارون بارونه… بارون بارونه…●♪♫
دلم تنگه؛ پرتقالِ من! گلپرِ سبزه، قلبِ زارِ من…●♪♫
منو ببخش!●♪♫
از برایِ تو؛ هر چی که بخوای، میارم…●♪♫
اتل وُ متل… نازنینِ دل…●♪♫
زندگی؛ خوب وُ مهـــربونه…●♪♫

https://music-fa.com


عطر وُ بوش؛ همین غم وُ شادیه کوچیک وُ بزرگمونه…●♪♫
آهای زمونه… آهای زمونه…●♪♫
این گردونتوُ؛ کی داره می چرخونه؟●♪♫
آهای زمونه… آهای زمونه…●♪♫
بودنت هنوز؛ مثلِ بارونـه…●♪♫
مثلِ قدیما؛ پاک وُ روونه…●♪♫
از پشتِ این دیوارِ بی رحمی؛ که بینمونه…●♪♫
هاچین وُ واچین! عسلِ شیرین!●♪♫
قصه مون؛ هنوز ناتمومه…●♪♫
از اینجا به بعد؛ کی می دونه که چی سرنوشتمونه؟●♪♫
بارون بارونه… بارون بارونه…●♪♫
بارون بارونه… بارون بارونه…●♪♫
بارون بارونه… بارون بارونه…●♪♫

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من سارا یوسفی دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من با صدای سارا یوسفی دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من گلشیفته آهنگ دلم تنگه پرتقال من مرجان فرساد دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من گلشیفته فراهانی دانلود آهنگ پرتقال من از سارا یوسفی دانلود آهنگ پرتقال من مرجان فرساد کیفیت 320 دلم تنگه پرتقال من متن دانلود آهنگ دلم تنگه پرتقال من مرجان فرساد آهنگ پرتقال من سارا یوسفی دانلود اهنگ پرتقال من از گلشیفته
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو