loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام نامرد,    دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی بعد تو,    اهنگ غمگین میلاد بهشتی,

حسین بازدید : 37 شنبه 03 فروردین 1398



,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام نامرد
,    دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب
,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی بعد تو
,    اهنگ غمگین میلاد بهشتی
,    دانلود آهنگ میلاد بهشتی دیوونت شدم
,    دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام مسافر
,    اهنگ های قدیمی میلاد بهشتی
,    دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی بنام بدشانس
,    دانلود آهنگ میلاد بهشتی یادت نمیاد

,   

 

متن آهنگ نامرد میلاد بهشتی

یه شب میام توی خوابت بهت میگم نمیخوامت
زدی زیره همه حرفات محاله من بمونم پات
تو نشنیدی تو حرفامو مهم نبود چی میخوامو
حالا دیگه تو آزادی تو این عشقو به باد دادی
هر ثانیه دورم ازت دورم مجبورم این بازیو بردی ازم بردی بدجورم
مگه تو چی میخواستی که من واست کم بودم کاش نمیدیدم من تورو راحتتر بودم
هر ثانیه دورم ازت دورم مجبورم این بازیو بردی ازم بردی بدجورم
مگه تو چی میخواستی که من واست کم بودم کاش نمیدیدم من تورو راحتتر بودم

دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی نامرد با لینک مستقیم

هنوز تموم نشده دلخوریام بمون وا کن دفترو تا آخر بخون
یکم بفهم غمو تو دل این پیر مرد جوون
این روزا حساسم و حالم بده تو دیگه نامردیرو استادی اینو دیگه یادم نده
هر ثانیه دورم ازت دورم مجبورم این بازیو بردی ازم بردی بدجورم
مگه تو چی میخواستی که من واست کم بودم کاش نمیدیدم من تورو راحتتر بودم
هر ثانیه دورم ازت دورم مجبورم این بازیو بردی ازم بردی بدجورم
مگه تو چی میخواستی که من واست کم بودم کاش نمیدیدم من تورو راحتتر بودم

 

http://rozmusic.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام نامرد دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی امشب دانلود اهنگ میلاد بهشتی بعد تو اهنگ غمگین میلاد بهشتی دانلود آهنگ میلاد بهشتی دیوونت شدم دانلود اهنگ میلاد بهشتی بنام مسافر اهنگ های قدیمی میلاد بهشتی دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی بنام بدشانس دانلود آهنگ میلاد بهشتی یادت نمیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو