loading...

نایس موزیک

متن آهنگ ای کاش از فرزاد فرزین یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگیاگه مثل من داری با هر شبت میجنگییکم از خودت بگو اگه تو هم نابودیمن که خیلی گفتم از خودم برات تا بودیای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشتقلبت

حسین بازدید : 63 شنبه 19 مرداد 1398
متن آهنگ ای کاش از فرزاد فرزین

یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه تنهاییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه نیستی نیستی

تکست آهنگ ای کاش از فرزاد فرزین

X Download NewSong By Farzad Farzin Called ey kash X دانلود آهنگ زیبای فرزاد فرزین به نام ای کاش X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X متن آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش X کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین به نام ای کاش ایرانسل X شعر آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش X دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش X کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین به نام ای کاش همراه اول X کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین به نام ای کاش X دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش به همراه متن X آکورد آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش X تکست اهنگ X دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرزین به نام ای کاش X دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ای کاش X دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش بهمراه متن X دانلود اهنگ جدید X تکست آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش X متن آهنگ

 



چرا توو تمام قصه حس رفتن داری
تو که کل عاشقانه هاتو از من داری
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه
حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه
باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده
اگه این جدایی ها قرار کم کم سخت شه
نذار اعتمادمون از این به هم کمتر

ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه تنهاییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه نیستی نیستی
(آهنگ ای کاش تیتراژ سریال مانکن)

 

منبع بالموزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (9.57 مگابایت)







برچسب ها Download NewSong By Farzad Farzin Called ey kash دانلود آهنگ زیبای فرزاد فرزین به نام ای کاش دانلود اهنگ دانلود موزیک متن آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین به نام ای کاش ایرانسل شعر آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین به نام ای کاش همراه اول کد آهنگ پیشواز فرزاد فرزین به نام ای کاش دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش به همراه متن آکورد آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش تکست اهنگ دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرزین به نام ای کاش دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ای کاش دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش بهمراه متن دانلود اهنگ جدید تکست آهنگ فرزاد فرزین به نام ای کاش متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو