loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند پریا,    دانلود اهنگ دختر شاه پریا,    دانلود اهنگ شاد بیا بیا,    متن اهنگ بیا بیا احمدوند,   

حسین بازدید : 29 چهارشنبه 03 بهمن 1397



,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند پریا
,    دانلود اهنگ دختر شاه پریا
,    دانلود اهنگ شاد بیا بیا
,    متن اهنگ بیا بیا احمدوند
,    اهنگ بیا بیا بیا تو فکر منیا
,    مهدی احمدوند bia bia
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند بیا بیا 320
,    آهنگ بیا بیا بیا بیا
,    سامان جلیلی بیا بیا

,   

 

با من بیا دختر شاه پریا
از من دور نشیا
به کسی نزدیک نشیا♪♪♫♫♪♪♯
تازگیا یکمی مشکوکیا
میگم بهت کجا میری
میگی همین نزدیکیا
بیا بیا تو فکر منی یا
تو فکر یکی دیگه ♪♪♫♫♪♪♯
بگو تو فکر کیا
بیا بیا بیا نری با کسیا
من عاشق تو شدم
قول بده عاشقم باشیا
با من بیا دستمو بگیریا

♪♪♫♫♪♪♯ شعر , آهنگسازی و تنظیم کننده : مهدی احمدوند ♪♪♫♫♪♪♯
همه با من ببیننت
رقیبا بشن رو سیاه
بیا بیا بی من جایی نریا
من تو رو دوست دارم ♪♪♫♫♪♪♯
منو دوست داشته باشیا
بیا بیا تو فکر منی یا ت
و فکر یکی دیگه
بگو تو فکر کیا
بیا بیا بیا نری با کسیا ♪♪♫♫♪♪♯
من عاشق تو شدم
قول بده عاشقم باشیا

♪♪♫♫♪♪♯

 

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی احمدوند پریا دانلود اهنگ دختر شاه پریا دانلود اهنگ شاد بیا بیا متن اهنگ بیا بیا احمدوند اهنگ بیا بیا بیا تو فکر منیا مهدی احمدوند bia bia دانلود اهنگ مهدی احمدوند بیا بیا 320 آهنگ بیا بیا بیا بیا سامان جلیلی بیا بیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو