loading...

نایس موزیک

عشقم رو با تو دیگه قسمن نمیکنم من به اون دل سیاهت عادت نمیکنم منعادت نمیکنم منتو آب چشمه شستم عشق قدیمیم رو گزفتم از تو بردم قلب صمیمیم روقلب صمیمیم روعاشق شدم دوبارهدردم کردم چاره بودو نبودنت انگار ف

حسین بازدید : 896 چهارشنبه 07 فروردین 1398

عشقم رو با تو دیگه قسمن نمیکنم من به اون دل سیاهت عادت نمیکنم من
عادت نمیکنم من
تو آب چشمه شستم عشق قدیمیم رو گزفتم از تو بردم قلب صمیمیم رو
قلب صمیمیم رو
عاشق شدم دوبارهدردم کردم چاره بودو نبودنت انگار فرقی برام نداره
آخ قربون خدارو خدای عاشقارو رفتیو برد از این دل درد گذشته هارو
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا تو گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره
اهنگ لیلا فروهر دیر اومدی
دیدمت نگاهت عاشقانه بود از گذشته ها برام نشانه بود
شعر غمگین سلام تو برام قصه کهنه یه ترانه بود
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم

http://famomusic.ir


دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا تو گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره
دیدمت نگاهت عاشقانه بود از گذشته ها برام نشانه بود
شعر غمگین سلام تو برام قصه کهنه یه ترانه بود
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا تو گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره

عشقم رو با تو دیگه قسمن نمیکنم من به اون دل سیاهت عادت نمیکنم من
عادت نمیکنم من
تو آب چشمه شستم عشق قدیمیم رو گزفتم از تو بردم قلب صمیمیم رو
قلب صمیمیم رو
عاشق شدم دوبارهدردم کردم چاره بودو نبودنت انگار فرقی برام نداره
آخ قربون خدارو خدای عاشقارو رفتیو برد از این دل درد گذشته هارو
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا تو گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره
اهنگ لیلا فروهر دیر اومدی
دیدمت نگاهت عاشقانه بود از گذشته ها برام نشانه بود
شعر غمگین سلام تو برام قصه کهنه یه ترانه بود
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا تو گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره
دیدمت نگاهت عاشقانه بود از گذشته ها برام نشانه بود
شعر غمگین سلام تو برام قصه کهنه یه ترانه بود
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم
سلاممتو شنیدم نگاه عشقو دیدم اما دلم نلرزید انگار که تو رو ندیدم
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره حرفای قشنگت اصلا تو گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام قربون برم خدارو خدای عاشقارو قربون برم خدارو خدای عاشقارو متن آهنگ قربون برم خدارو خدای عاشقارو کد آهنگ پیشواز ایرانسل قربون برم خدارو خدای عاشقارو Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول قربون برم خدارو خدای عاشقارو دانلود آهنگ دانلود آهنگ قربون برم خدارو خدای عاشقارو با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید قربون برم خدارو خدای عاشقارو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو