loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ دوست دارم خوشبختت کنم,    دانلود آهنگ های ساسان سورانی,    دانلود آهنگ ساسان سورانی جفت شیش,    اهنگ سا

حسین بازدید : 39 شنبه 04 اسفند 1397


,   

,    دانلود آهنگ دوست دارم خوشبختت کنم
,    دانلود آهنگ های ساسان سورانی
,    دانلود آهنگ ساسان سورانی جفت شیش
,    اهنگ ساسان سورانی اتفاقی سر رام سبز شد
,    اهنگ جفت شیش ساسان سورانی

 

متن آهنگ ساسان سورانی به نام جفت ۶ شیش منی

اتفاقی سر راهم سبز شد اتفاقا خیلی بهتر شد که اومد تو زندگیم و
رفع کرد خستگیمو امیدوارم ندم از دست اینو

ابتدای توام تو انتهای منی ولی این دلیل نمیشه که قیدمو بزنی
ببین من که فقط تو نخ توام چرا نفوس بد میزنی

جفت ۶ شیش منی بیست چهاری پیشه منی دوست دارم خوشبختت کنم خدا میشه یعنی
جفت ۶ شیش منی بیست چهاری پیشه منی دوست دارم خوشبختت کنم خدا میشه یعنی

http://badaztomusic.com

دانلود آهنگ شاد ساسان سورانی به نام جفت ۶ شیش منی

تو نباشی میخوام نباشه این دنیا تو کتم نمیره این حرفا
تو لک م نمیری از فردا فقط میخندی میگذره این روزا

میدیم بهم این قولو تو منو خوشحال کنی من تو رو
خیلی ریلکس و بی توجه این راهو میریم با هم تا تهش جلو

جفت ۶ شیش منی بیست چهاری پیشه منی دوست دارم خوشبختت کنم خدا میشه یعنی
جفت ۶ شیش منی بیست چهاری پیشه منی دوست دارم خوشبختت کنم خدا میشه یعنی

 







برچسب ها دانلود آهنگ دوست دارم خوشبختت کنم دانلود آهنگ های ساسان سورانی دانلود آهنگ ساسان سورانی جفت شیش اهنگ ساسان سورانی اتفاقی سر رام سبز شد اهنگ جفت شیش ساسان سورانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو