loading...

نایس موزیک

اگه گريه کردنم فرقي ندارهاگه دوست داشت من معني ندارهاگه با من بودن عالمي ندارهباشه ميرم ... باشه ميرم...اگه يادت نمياد روزاي عشقواون همه نامه که دل برات نوشتواگه ميذازي به پاي سرنوشتوباشه ميرم..... با

حسین بازدید : 55 یکشنبه 27 آبان 1397

اگه گريه کردنم فرقي نداره

اگه دوست داشت من معني نداره

اگه با من بودن عالمي نداره

باشه ميرم ... باشه ميرم...

اگه يادت نمياد روزاي عشقو

اون همه نامه که دل برات نوشتو



اگه ميذازي به پاي سرنوشتو

باشه ميرم..... باشه ميرم...



باشه ميرم عشقو از تو ياد ميگيرم

که گذاشتي برم و راحت بميرم

باشه ميرم.... باشه ميرم...

باشه ميرم که ديگه تو رو نبينم

تو نباشي چشم به راه کي بشينم

باشه ميرم.... باشه ميرم....

اگه راحت ميشي با رفتن من

اگه خوب نيست با تو راه رفتن من

آخرين باره که مي بيني منو

باشه ميرم ديگه نميبيني منو

باشه ميرم عشق از تو يادميگيرم

که گذاشتي برم و راحت بميرم

باشه ميرم... باشه ميرم..

باشه ميرم که ديگه تو رو نبينم

تو نباشي چشم به راه کي بشينم

باشه ميرم.... باشه ميرم..

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو