loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ آرشام نقاشی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول آرشام نقاشی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرشام نقاشی ,Download Music,دانلود آهنگ جدید آرشام نقاشی,آرشام نقاشی,دانلود آهنگ,متن آهنگ,متن آهنگ آرش

حسین بازدید : 281 دوشنبه 27 اسفند 1397

دانلود آهنگ آرشام نقاشی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول آرشام نقاشی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرشام نقاشی ,Download Music,دانلود آهنگ جدید آرشام نقاشی,آرشام نقاشی,دانلود آهنگ,متن آهنگ,متن آهنگ آرشام نقاشی ,دانلود آهنگ بیکلام آرشام نقاشی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

عاشق تر از من هر کجا دیدی برو خدا به همراهت
هر کاری کردم آخرش چی شد چیزی نموند یادت
هر کاری کردم فکر رفتن از سرت بیرون بره اما
باور نمیکردم یه روز تنهام بزاری بین نامردا
تصمیم رفتن واسه تو راحت تره میری که تنهاشیم
دردو دلام وقتی که نیستی با چشای طرح نقاشی
من واسه تو چی بودمو تو واسه من کجای دنیامی
بعضی شبا یادم بیوفت یاد دلم تو اوج تنهایی
دستامو بگیر نرو تنهام نزار پا رو قولامون نزار عاشقم باش عاشقونه
ببین نرو تنهام نزار عاشقم دیوونه وار زندگیم شدی دیوونه
گوش کن تو حرفای دلم کاشکی بودی واسه من دوری از دنیام محاله
گوش کن تو حرفای دلم این نبوده حق من آخرش دوستی ساده

Lyrics Music Arsham Naghashi

هرجای این شهرو بگردم خاطرت دست بر نمیداره
سخته برام باور کنم دردام دیگه مرهم نداره
سخته بدونی توی قلبش یکیو به جای تو داره
این آخریشه آخرین حرف دلم اخرین باره
هرشب تو تنهایی دلم بهونتو داره
دستامو بگیر نرو تنهام نزار پا رو قولامون نزار عاشقم باش عاشقونه
ببین نرو تنهام نزار عاشقم دیوونه وار زندگیم شدی دیوونه
گوش کن تو حرفای دلم کاشکی بودی واسه من دوری از دنیام محاله
گوش کن تو حرفای دلم این نبوده حق من آخرش دوستی ساده

ترانه شعر آهنگ آرشام نقاشی

https://musictops.ir/آرشام-نقاشی.html

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ آرشام نقاشی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول آرشام نقاشی کد آهنگ پیشواز ایرانسل آرشام نقاشی Download Music دانلود آهنگ جدید آرشام نقاشی آرشام نقاشی دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ آرشام نقاشی دانلود آهنگ بیکلام آرشام نقاشی دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو