loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ خیلی سعی کردم درست شمX متن اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم X اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم خیلی فرصت بهم دادی عشقم X دانلود اهنگ محمدرضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم در

حسین بازدید : 4282 دوشنبه 19 فروردین 1398
X دانلود آهنگ خیلی سعی کردم درست شمX متن اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم X اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم خیلی فرصت بهم دادی عشقم X دانلود اهنگ محمدرضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم درست شم X دانلود اهنگ خیلی سعی کردم از محمد رضا عشریه X اهنگ خیلی سعی کردم درست شم عشقم X اهنگ محمد رضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم درست شم X دانلود اهنگ خیلی فرصت بهم دادی عشقم X آهنگ خیلی زحمت بهت دادم عشقم X دانلود اهنگ خیلی سعی کردم عشقم X دانلود اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم محمدرضا عشریه X دانلود اهنگ محمدرضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم X دانلود اهنگ خیلی سعی کردم محمدرضا عشریه X محمدرضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم درست شم X دانلود اهنگ خیلی سعی کردم عشقم عوض شم X آهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم X اکورد اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم

 

اون که بدبخت میشه منم

خیلی سعی کردم عشقم درست شم

خیلی فرصت بهم دادی عشقم

خیلی سخته اما باز ببخشم تنهام نزار

خیلی سعی کردم عشقم درست شم 

خیلی فرصت بهم دادی عشقم 

خیلی سخته اما باز ببخشم تنهام نزار 

آهنگ من نباشم از محمدرضا عشریه

اخه من نباشم برا کی بخندی 

من نباشم دل به کی ببندی 

این همه سال اگه ساختی باهام

فلسفش اینه که خیلی مردی

 

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود آهنگ خیلی سعی کردم درست شم متن اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم خیلی فرصت بهم دادی عشقم دانلود اهنگ محمدرضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم درست شم دانلود اهنگ خیلی سعی کردم از محمد رضا عشریه اهنگ خیلی سعی کردم درست شم عشقم اهنگ محمد رضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم درست شم دانلود اهنگ خیلی فرصت بهم دادی عشقم آهنگ خیلی زحمت بهت دادم عشقم دانلود اهنگ خیلی سعی کردم عشقم دانلود اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم محمدرضا عشریه دانلود اهنگ محمدرضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم دانلود اهنگ خیلی سعی کردم محمدرضا عشریه محمدرضا عشریه خیلی سعی کردم عشقم درست شم دانلود اهنگ خیلی سعی کردم عشقم عوض شم آهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم اکورد اهنگ خیلی سعی کردم عشقم درست شم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو