دانلود آهنگ محسن یاحقی نامه

Download Music Mohsen Yahaghi Nameh

آهنگ محسن یاحقی بنام نامه

یادته دوست نداشتم تو چقدر غصه میخوردی

یادته روزی هزار بار واسه عشق من میمردی

دانلود آهنگ محسن یاحقی نامه

 

متن آهنگ نامه از محسن یاحقی

یادته دوست نداشتم تو چقدر غصه میخوردی

یادته روزی هزار بار واسه عشق من میمردی

یادته نامه میدادی نامه تو پاره میکردم

یادته گفتی با این کار تورو بیچاره میکردم

یادته پیغوم میدادی که چقدر سنگدل و سردم

که با بی تفاوتی هام به تو چه ظلمی میکردم

اما تو دل نبردی هرچی با تو خوب نبودم

من اما ندونستم که دل تورو سوزوندم

یادته دوست نداشتم تو چقدر غصه میخوردی

یادته روزی هزار بار واسه عشق من میمردی

یادته نامه میدادی نامه تو پاره میکردم

یادته گفتی با این کار تورو بیچاره میکردم

یادته گریه میکردی وقتی من دوست نداشتم

یادته گفتی که بی من میمیری اما نذاشتم

حالا مثل خواب تموم شد همه اون حرفای شیرین

hala mesle khab tamoom shod hame on harfaye shirin

تو بریدی از منو من شدم این عاشق غمگین

to boridi az mano man shodam in asheghe ghamgin

ترانه آهنگ نامه از محسن یاحقی

یادته گفتی با این کار تورو بیچاره میکردم

یادته گریه میکردی وقتی من دوست نداشتم

یادته گفتی که بی من میمیری اما نذاشتم

حالا مثل خواب تموم شد همه اون حرفای شیرین

hala mesle khab tamoom shod hame on harfaye shirin

تو بریدی از منو من شدم این عاشق غمگین

to boridi az mano man shodam in asheghe ghamgin