loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ تو بمون تو قلبم,    دانلود ریمیکس اهنگ زل بزن آرشا رادین,    دانلود اهنگ ارشا رادین زل بزن ریمیکس,    آهنگ زل بزن از آرشا ر

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 18 مهر 1398


,    دانلود اهنگ تو بمون تو قلبم
,    دانلود ریمیکس اهنگ زل بزن آرشا رادین
,    دانلود اهنگ ارشا رادین زل بزن ریمیکس
,    آهنگ زل بزن از آرشا رادین ریمیکس
,    اهنگ زل بزن به من تنها که بگم عاشقم ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ زل بزن ارشا رادین
,    دانلود ریمیکس اهنگ اخه قربون اون ناز نگات برم من
,    دانلود ریمیکس زل بزن آرشا رادین
,    آرشا رادین زل بزن ریمیکس

 

 

متن آهنگ زل بزن آرشا رادین

زل بزن به من تنها که بگم عاشقم نگیری این حال من و دست کم
چه جوری بگم دلم بد جوری افتاده تو دامت
تو یه کم لجبازی تو بزار کنار واسه من بازی نکن با دل حساس من
می دونی این دیوونه خیلی زیاد تو رو میخوادت
آخه قربون اون ناز نگات برم من حرف زدی باز دلم رفت
دل و بردی عمدا که کنار تو همش حالش خوبه تو بمون تو قلبم
آره من فدات شم دوباره کی جز من هوای دلت رو داره
با تو چیزی کم نداره عاشقم کردی آره خوب دل بی تو کسی و نداره

دانلود آهنگ آرشا رادین زل بزن

حالمو جز تو هیچ کی نتونست خوب کنه این دلم می خواد فقط واسه تو دستشو رو کنه
هیچکس و نبینم سمتت بیاد تو فقط مال منی دلبریات بهت میاد عزیزم نباشی بهم می ریزم
آخه قربون اون ناز نگات برم من حرف زدی باز دلم رفت
دل و بردی عمدا که کنار تو همش حالش خوبه تو بمون تو قلبم
آره من فدات شم دوباره کی جز من هوای دلت رو داره
با تو چیزی کم نداره عاشقم کردی آره خوب دل بی تو کسی و نداره

 

http://tabamusic.com

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو بمون تو قلبم دانلود ریمیکس اهنگ زل بزن آرشا رادین دانلود اهنگ ارشا رادین زل بزن ریمیکس آهنگ زل بزن از آرشا رادین ریمیکس اهنگ زل بزن به من تنها که بگم عاشقم ریمیکس ریمیکس اهنگ زل بزن ارشا رادین دانلود ریمیکس اهنگ اخه قربون اون ناز نگات برم من دانلود ریمیکس زل بزن آرشا رادین آرشا رادین زل بزن ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو