loading...

نایس موزیک

    دانلود آهنگمیشه بازم برگردی آخه بدونم  چه جوری تو سر کردی باور نمیکنم بودم  واست سرگرمی زدی شکستی نموند واسم  قلبی قبول دارم بد کردم میگفتی دوسم داری هی چشاتو تر کر

حسین بازدید : 79 پنجشنبه 09 اسفند 1397

 

 

دانلود آهنگمیشه بازم برگردی آخه بدونم

 چه جوری تو سر کردی باور نمیکنم بودم

 واست سرگرمی زدی شکستی نموند واسم

 قلبی قبول دارم بد کردم میگفتی دوسم داری

هی چشاتو تر کردم آره میدونم ولی نبودش

 حقم بری پا بزاری رو قلبم از وقتی نکردی

 به قلبم خواب رفته کل تنم کجا برم فکر تو

 نیافته سرم رو تک تک کارات چشامو

 میبندم وایمیسم از روی بلندی میپرم

 یه پیم بده حداقل بپرس حال منو...

 

 دانلود آهنگ میشه بازم برگردی آخه بدونم

*درخواستی کاربران**سایت موزیک درخواستی**پخش بزودی*

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این آهنگ درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو