loading...

نایس موزیک

دلم میخواد بگم از بدن کبودم ,دانلود ریمیکس دلم میخواد بگم از بدن کبودم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم میخواد بگم از بدن کبودم ,دانلود آهنگ بیکلام دلم میخواد بگم ا

حسین بازدید : 43 شنبه 18 خرداد 1398

 

 

دلم_میخواد بگم از بدن کبودم

دلم میخواد بگم از این دل حسودم

دلم میخواد اصلا فریاد بزنم😔💔💔

میخوام داد بزنم شاید صدامو بشنوی

من شکستم خانوم💔💔🥀

ولی نفر بعدی این تویی که میشکنی

 

 

دلم_میخواد بگم از بدن کبودم

دلم میخواد بگم از این دل حسودم

دلم میخواد اصلا فریاد بزنم😔💔💔

میخوام داد بزنم شاید صدامو بشنوی

من شکستم خانوم💔💔🥀

ولی نفر بعدی این تویی که میشکنی







برچسب ها دلم میخواد بگم از بدن کبودم دانلود ریمیکس دلم میخواد بگم از بدن کبودم کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم میخواد بگم از بدن کبودم دانلود آهنگ بیکلام دلم میخواد بگم از بدن کبودم دانلود لینک مستقیم آهنگ دلم میخواد بگم از بدن کبودم متن آهنگ دلم میخواد بگم از بدن کبودم دانلود آهنگ جدید دلم میخواد بگم از بدن کبودم دانلود آهنگ دلم میخواد بگم از بدن کبودم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول دلم میخواد بگم از بدن کبودم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو