loading...

نایس موزیک

باز هم آفتاب غروب كرد و شب اومد به جون خسته ام باز هم تب اومد باز هم از لاله خونین قلبم خدایا بانگ یارب یارب اومد شب اومد باز شب اومد باز شب اومد به جون خسته ام باز هم تب اومد هوا تاره چراغ هم سوت و

حسین بازدید : 49 سه شنبه 04 دی 1397

باز هم آفتاب غروب كرد و شب اومد
به جون خسته ام باز هم تب اومد
باز هم از لاله خونین قلبم
خدایا بانگ یارب یارب اومد

شب اومد باز شب اومد باز شب اومد
به جون خسته ام باز هم تب اومد
هوا تاره چراغ هم سوت و كوره
تنم داره می سوزه مثل كوره
خدایا یار من كی برمیگرده
آخه این از خداوندی به دوره
هوا تاره چراغ هم سوت و كوره

 

تنم داره می سوزه مثل كوره
خدایا یار من كی برمیگرده
آخه این از خداوندی به دوره

چه كجدار و مریضی دارم امشب
چه درد ناله خیزی دارم امشب
خدایا این حبیــبه یا طبیــبه
چه مهمون عزیزی دارم امشب
خدایا این حبیــبه یا طبیــبه
چه مهمون عزیزی دارم امشب

باز هم آفتاب غروب كرد و شب اومد
به جون خسته ام باز هم تب اومد
بازم از لاله خونین قلبم
خدایا بانگ یارب یارب اومد
شب اومد باز شب اومد باز شب اومد
به جون خسته ام باز هم تب اومد

http://nakaman.net/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید بازم آفتاب غروب کردوشب اومد دانلود آهنگ بازم آفتاب غروب کردوشب اومد با کیفیت 320 متن آهنگ بازم آفتاب غروب کردوشب اومد کد آهنگ پیشواز همراه اول بازم آفتاب غروب کردوشب اومد دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل بازم آفتاب غروب کردوشب اومد متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو