loading...

نایس موزیک

X شعر آهنگ گل نیلوفر من از ایهام X تکست آهنگ گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ جدید گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ گل نیلوفر

حسین بازدید : 65 سه شنبه 29 مرداد 1398
X شعر آهنگ گل نیلوفر من از ایهام X تکست آهنگ گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ شاد X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ جدید گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ گل نیلوفر من از ایهام بهمراه متن X کد آهنگ پیشواز گل نیلوفر من از ایهام ایرانسل X متن آهنگ X کد آهنگ پیشواز گل نیلوفر من از ایهام همراه اول X متن آهنگ گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X آکورد آهنگ گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ mp3 گل نیلوفر من از ایهام X گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ زیبای گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ گل نیلوفر من از ایهام X دانلود آهنگ جدید گل نیلوفر من از ایهام با لینک مستقیم

 

امشب از دیدن من همه انگشت به دهان میمانند
همه خوب حال مرا حال و احوال مرا میدانند
گل نیلوفر من آتشی تازه بیا برپا کن
من که در تاب و تبم تو بتابان و شبم زیبا کن
بیا در شهر دل من پادشاهی کن
این تو و این دل من هرچه تو خواهی کن
ای امان ای امان ای امان از من و حالم
وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی
عاشقی با تو دردسر دارد دل تو را امشب زیر سر دارد

 

به چه شبی بگو امشب ما را میطلبی
بگو همچون من در تاب و تبی در تاب و تبی
تاج سرم مگر از تو راحت میگذرم
تو را میخواهم با خود ببرم با خود ببرم
بیا در شهر دل من پادشاهی کن
این تو و این دل من هرچه تو خواهی کن
ای امان ای امان ای امان از من و حالم
وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی
عاشقی با تو دردسر دارد دل تو را امشب زیر سر دارد

 

وای عجب ماهی تو چه دلخواهی تا ابد با من بگو همراهی
عاشقی با تو دردسر دارد دل تو را امشب زیر سر دارد

 

https://naslemusic.com

 







برچسب ها شعر آهنگ گل نیلوفر من از ایهام تکست آهنگ گل نیلوفر من از ایهام دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید گل نیلوفر من از ایهام دانلود آهنگ گل نیلوفر من از ایهام بهمراه متن کد آهنگ پیشواز گل نیلوفر من از ایهام ایرانسل متن آهنگ کد آهنگ پیشواز گل نیلوفر من از ایهام همراه اول متن آهنگ گل نیلوفر من از ایهام دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه آکورد آهنگ گل نیلوفر من از ایهام دانلود آهنگ mp3 گل نیلوفر من از ایهام گل نیلوفر من از ایهام دانلود آهنگ زیبای گل نیلوفر من از ایهام دانلود آهنگ گل نیلوفر من از ایهام دانلود آهنگ جدید گل نیلوفر من از ایهام با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو