loading...

نایس موزیک

وقتی که رو تن قلبت پر از زخم رفیقه وقتی که رو رگای تو پر از زخمای تیغه دیگه باید تو این زمونه دلت به پای کی بمونه این روزا بهترین رفیقم دشمنمونه رفیق زخم من شده درد زیاده آدمای نامرد کی میمونه به

حسین بازدید : 19 چهارشنبه 28 خرداد 1399

وقتی که رو تن قلبت پر از زخم رفیقه

وقتی که رو رگای تو پر از زخمای تیغه

دیگه باید تو این زمونه دلت به پای کی بمونه

این روزا بهترین رفیقم دشمنمونه

رفیق زخم من شده درد زیاده آدمای نامرد

کی میمونه به پای حرفش کی مثل یک مرد

به خدا نامسلمونا سوزوندن قلبامو اونا

آواره خیابونا تو این بارونا

به خدا غم تو سینه کاشت اونکه بهم میگفت داداش

اونکه من میمردم براش اونکه دوستم داشت

به خدا نامسلمونا سوزوندن قلبامو اونا

آواره خیابونا تو این بارونا

به خدا غم تو سینه کاشت اونکه بهم میگفت داداش

اونکه من میمردم براش اونکه دوستم داشت

وقتی تویه صدای من سوز غمه فراغه

وقتی رو قلب من هنوزم از رفیق یه رازه

دانلود آهنگ وقتی که رو تن قلبت پر از زخم رفیقه از حسین حمیدی

دیگه باید تو این زمونه دلت به پایه کی بمونه

این روزا بهترین رفیقم دشمنومنه

رفیق زخم من شده درد زیاده آدمای نامرد

کی میمونه به پای حرفش کی مثل یک مرد

به خدا نامسلمونا سوزوندن قلبامو اونا

آواره خیابونا تو این بارونا

به خدا غم تو سینه کاشت اونکه بهم میگفت داداش

اونکه من میمردم براش اونکه دوستم داشت

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو