loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خاطره ها مال خودت,    دانلود اهنگ خاطره ها مال خودت من دیگ دارم میرم,    دانلود آهنگ خاطره ها محسن ابراهیم زاده با کیفیت

حسین بازدید : 1484 شنبه 12 آبان 1397


,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خاطره ها مال خودت
,    دانلود اهنگ خاطره ها مال خودت من دیگ دارم میرم
,    دانلود آهنگ خاطره ها محسن ابراهیم زاده با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ لحظه رفتن من محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ خاطره ها از محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ لحظه رفتن من شد از محسن ابراهیم زاده
,    کد آهنگ پیشواز خاطره ها از محسن ابراهیم زاده
,    دانلود موزیک ویدیو خاطره ها از محسن ابراهیم زاده
,    متن اهنگ خاطره ها محسن ابراهیم زاده

http://www.tirganmusic.com

لحظه ی رفتن من شد تو چرا میخندی داری چشماتو به روی همه چی میبندی خاطره ها مال خودت من دیگه دارم میرم خاطره های خوبو بد از همشون دلگیرم که میگفتم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه دیگه اون روزا نمیاد به همه دنیا بیارزه یادته مثل قدیما وقتی چشمامو می بستی من بدون لمس دستات حس میکردم تو کی هستی خاطره ها مال خودت من دیگه دارم میرم خاطره های خوبو بد از همشون دلیگرم که میگفتم وقتی میخندی.دلم از شادی میلرزه دیگه ان روزا نمیاد به همه دنیا بی ارزه لحظه ی رفتن من شد تو چرا میخندی داری چشماتو به روی همه چی میبندی خاطره ها مال خودت من دیگه دارم میرم خاطره های خوبو بد از همشون دلگیرم که میگفتم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه دیگه اون روزا نمیاد به همه دنیا بیارزه یادته مثل قدیما وقتی چشمامو می بستی من بدون لمس دستات حس میکردم تو کی هستی خاطره ها مال خودت من دیگه دارم میرم خاطره های خوبو بد از همشون دلیگرم که میگفتم وقتی میخندی.دلم از شادی میلرزه دیگه ان روزا نمیاد به همه دنیا بی ارزه لحظه ی رفتن من شد تو چرا میخندی داری چشماتو به روی همه چی میبندی

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده خاطره ها مال خودت دانلود اهنگ خاطره ها مال خودت من دیگ دارم میرم دانلود آهنگ خاطره ها محسن ابراهیم زاده با کیفیت 320 دانلود اهنگ لحظه رفتن من محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ خاطره ها از محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ لحظه رفتن من شد از محسن ابراهیم زاده کد آهنگ پیشواز خاطره ها از محسن ابراهیم زاده دانلود موزیک ویدیو خاطره ها از محسن ابراهیم زاده متن اهنگ خاطره ها محسن ابراهیم زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو