loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یاحقی فرصت تازه,اکورد آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه,متن آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه,دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه,دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه کیفیت 320,دانلود رایگان اهنگ

حسین بازدید : 51 دوشنبه 28 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یاحقی فرصت تازه,اکورد آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه,متن آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه,دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه,دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه کیفیت 320,دانلود رایگان اهنگ محسن یاحقی فرصت تازه,کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یاحقی فرصت تازه,کد آوای انتظار همراه اول محسن یاحقی فرصت تازه,دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه ریمیکس Remix,New Music Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh ,Text Ahang Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh ,Code Pishvaz Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh ,New Song Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh 320,Text Music Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh ,Download Ahang Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh ,Music video Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh ,Download music Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh ,

 

 

صدات کنم نمیشنوی نگات کنم نمیبینی از حال من بی خبری تویی که دنیای منی
به من نگاه نمیکنی یه لحظه آروم بگیرم بی تو منه از تو جدا مونده یه عاشق میمیرم
با حسرتام چیکار کنم بعد تو با بی کسیام برای آخرین دفعه فرصت تازه ای میخوام
با حسرتام چیکار کنم بعد تو با بی کسیام برای آخرین دفعه فرصت تازه ای میخوام

بذار من از خودم به تو پل بزنم با این صدا یه لحظه هم نمیتونم بمونم از عشقت جدا
چی میشه روزی برسه نگام کنی با یه نگاه آغوشتو وا کنی و صدام کنی بیا بیا
با حسرتام چیکار کنم بعد تو با بی کسیام برای آخرین دفعه فرصت تازه ای میخوام
با حسرتام چیکار کنم بعد تو با بی کسیام برای آخرین دفعه فرصت تازه ای میخوام

https://behmusic.com

 


دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل محسن یاحقی فرصت تازه اکورد آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه متن آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه کیفیت 320 دانلود رایگان اهنگ محسن یاحقی فرصت تازه کد آهنگ پیشواز همراه اول محسن یاحقی فرصت تازه کد آوای انتظار همراه اول محسن یاحقی فرصت تازه دانلود آهنگ محسن یاحقی فرصت تازه ریمیکس Remix New Music Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh Text Ahang Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh Code Pishvaz Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh New Song Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh 320 Text Music Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh Download Ahang Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh Music video Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh Download music Mohsen Yahaghi Forsate Tazeh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو