loading...

نایس موزیک

آخ که کجایی تو ای دلبرم نزار بنالم نیستی ببینی که از دوریت من به چه حالم آخ که از این دردا از این غربت چطور ننالم نیستی ببینی که از دست این زمونه زارم نیستی ببینی که از دست این زمونه زارم هی از د

حسین بازدید : 63 شنبه 14 تیر 1399

آخ که کجایی تو ای دلبرم نزار بنالم

نیستی ببینی که از دوریت من به چه حالم

آخ که از این دردا از این غربت چطور ننالم

نیستی ببینی که از دست این زمونه زارم

نیستی ببینی که از دست این زمونه زارم

هی از دستت روزگار بردی ز من تو قرار

هی از دستت روزگار بردی ز من تو قرار

در این روزای سختی غصه شده کارو بار

هی از دستت روزگارکردی به من زهر مار

بردی ز دست من یار ببین شدم من چه خار

بردی ز دست من یار ببین شدم من چه خار

دانلود آهنگ محلی آخ که کجایی تو ای دلبرم نزار بنالم

آخ که کجایی تو ای دلبرم نزار بنالم

نیستی ببینی که از دوریت من به چه حالم

آخ که از این دردا از این غربت چطور ننالم

نیستی ببینی که از دست این زمونه زارم

نیستی ببینی که از دست این زمونه زارم

هی از دستت روزگار بردی ز من تو قرار

هی از دستت روزگار بردی ز من تو قرار

در این روزای سختی غصه شده کارو بار

هی از دستت روزگار کردی به من زهر مار

بردی ز دست من یار ببین شدم من چه خار

بردی ز دست من یار ببین شدم من چه خار

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو