loading...

نایس موزیک

متن آهنگ روزبه بمانی خسته شدم موندم زخم خوردم از قلبم چون نمیشد از عشق برگردم با غرورم یه شهر همدرده بس که شعرامو زندگی کردم من یه عمره تمام دردامو قصه کردم برای یک دنیا شعر گفتم برای ای

حسین بازدید : 23 یکشنبه 01 مهر 1397

متن آهنگ روزبه بمانی خسته شدم

موندم زخم خوردم از قلبم چون نمیشد از عشق برگردم

با غرورم یه شهر همدرده بس که شعرامو زندگی کردم

من یه عمره تمام دردامو قصه کردم برای یک دنیا

شعر گفتم برای این مردم که تو حرفامو بشنوی تنها

 

بشنوی تنها

من از این درد خسته شدم از جنگیدن با قلب خودم

من با این زخما چه کنم خسته شدم از حال خودم

من از این درد خسته شدم از جنگیدن با حس خودم

من با این رویا چه کنم خسته شدم از دست خودم

وقتی چیزی نمیگم از حالم میشه حرفام نقطه چین باشه

گاهی وقتا سکوت میتونه بهترین شعر رو زمین باشه

من از این درد خسته شدم از جنگیدن با قلب خودم

من با این زخما چه کنم خسته شدم از حال خودم

من از این درد خسته شدم از جنگیدن با حس خودم

من با این رویا چه کنم خسته شدم از دست خودم

 

http://www.jenabmusic.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو