loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ بد جوری از دنیا سیر شدم,    ای خدا بدجور تحقیر شدم بدجوری از دنیا سیر شدم,    اهنگ حالا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکستم,   

حسین بازدید : 3075 شنبه 19 آبان 1397



,    دانلود اهنگ بد جوری از دنیا سیر شدم
,    ای خدا بدجور تحقیر شدم بدجوری از دنیا سیر شدم
,    اهنگ حالا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکستم
,    دانلود اهنگ خدا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکستم
,    دانلود اهنگ علیرضا حسن زاده خداگوش کن حرفای دلم
,    اهنگ حالا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکسته
,    دانلود آهنگ سرباز از علیرضا حسن زاده
,    دانلود اهنگ خدا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکسته
,    دانلود اهنگ خدمتم تموم شد به لطف خدا

 

 

*درخواستی کاربران Net *

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930                   







برچسب ها دانلود اهنگ بد جوری از دنیا سیر شدم ای خدا بدجور تحقیر شدم بدجوری از دنیا سیر شدم اهنگ حالا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکستم دانلود اهنگ خدا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکستم دانلود اهنگ علیرضا حسن زاده خداگوش کن حرفای دلم اهنگ حالا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکسته دانلود آهنگ سرباز از علیرضا حسن زاده دانلود اهنگ خدا گوش کن حرفای دلم حرفای دل شکسته دانلود اهنگ خدمتم تموم شد به لطف خدا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو