loading...

نایس موزیک

  متن آهنگ راز بابک جهانبخش ♪♪♫♫♪♪♯ بعضی حرفا رو نمیشه زد و مناز همین حرفا یه عمره که پرم♪♪آخه کی از حال کی با خبره ♪♪من یه عمره از خودم حرف می خورم♪♪زیر خاکستر من طوفانه ♪♪  م

حسین بازدید : 85 دوشنبه 26 شهریور 1397

 

متن آهنگ راز بابک جهانبخش

♪♪♫♫♪♪♯

بعضی حرفا رو نمیشه زد و من
از همین حرفا یه عمره که پرم♪♪
آخه کی از حال کی با خبره ♪♪
من یه عمره از خودم حرف می خورم♪♪
زیر خاکستر من طوفانه ♪♪

 

معنی سکوت من سکوت نیست♪♪
وقتی که از چشم تو افتادم
دیگه هیچ افتادنی سقوط نیست
♪♪♫♫♪♪♯انقده حالم خرابه که اگه ♪♪♫♫♪♪♯

UpMusicTag دانلود آهنگ بابک جهانبخش راز
♪♪♫♫♪♪♯ به کسی چیزی بگم از رازم ♪♪♫♫♪♪♯
بدون اینکه خودم خواسته باشم
تو رو از چشم همه میندازم
گاهی با زخم های تازه تر میشه ♪♪
دردای قدیمی رو از یاد برد♪♪
اما هر قدر به خودم زخم زدم♪♪
جای خالیت تورو یادم آورد♪♪
بعضی حرفا بی نهایت تلخه♪♪
اینجوری که نمیشه انکار کنم♪♪
انقده تلخ که دیگه میترسم♪♪
با خودم اونا رو تکرار کنم

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو