loading...

نایس موزیک

اگه منطقمه چِرت اگه سر صبح و من میزارم سر به سرت هِی اگه نمی ارزه دوستی بام به دردسرش بیبی هِی.. مُدلمه به توچه مدلمه مُدلمه به توچه مُدلمه ♫♫♫♫ از اونام که تو جمعا نمیخنده بلند و با یه چشمک تنمو نمید

حسین بازدید : 61 جمعه 14 تیر 1398

اگه منطقمه چِرت
اگه سر صبح و من میزارم سر به سرت هِی
اگه نمی ارزه دوستی بام به دردسرش بیبی
هِی..
مُدلمه به توچه
مدلمه
مُدلمه به توچه
مُدلمه
♫♫♫♫
از اونام که تو جمعا نمیخنده بلند و
با یه چشمک تنمو نمیدم به تو من
اگه شبم بری بهت نمیزنه صبح زنگ
شاید بهم بگی خیلی بد و قُدم
منم دلم یه روز با یه چشمک
رفت روزام اومده بودن که خاطره شن


بعد ، دستمو گرفت تا که یه شب
از خواب پریدم دیدم عطرش از بالششم رفت
از اونام که تو جمعا نمیخنده بلند
اگه چیزی میخوای ازم باید بگی قبلش لطفا
شبم بری بهت نمیزنه صبح زنگ
شاید بهم بگی خیلی بد و قُدم
خب من مدلمه
به توچه
مدلمه
مدلمه
به توچه
مدلمه
♫♫♫♫
بگو دوستات بیان فدا سرت باز روزارد
لبت باش هماهنگه پارت به پارت
خالی کنیم شبا سلامتی باطلا
چون ندادمت دام رارو
زنگ بزن خالی شی با چند تا فحش
منم تو فکرام حل میشه فردا مشکل
نری تو درخت یه وقت مست با پُرش
خودت بری بمونه همه حرفا پشتت
باهات حال کردم قبل اینکه شلوارلیت دراد
باهات مست بودم مست اون شرابیه لبات
چه شبایی که خراب میرقصیدیم ما تا صبح
عینه دیوونه ها شدیم میزدیم رو گارما زور
خیلی زود جفتمون پس میدیم کاماشو
فقط سر قرارمون بمون
هر جا رفتی بازم برام بمون یه دوست
میفرستم برات از راه دور یه بوس
به حرفم رسیده خودش گُم شده فکرش
تو چند هفته پیشه میخواد برگرده
به عقب نه نمیشه
انقدر زل نزن به ساعت
هیچ عقربه ای که بیبی برعکس نمیره..
برگرده دیره
میخواد برگرده دیره
هیچ عقربه ای که بیبی برعکس نمیره
برگرده دیره
برگرده دیره
برگرده دیره
مدلمه
به توچه
مدلمه
مدلمه
به توچه
مدلمه
به توچه
مدلمه

 

http://mahtabmusic.ir







برچسب ها Download New Music دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید با یه چشمک تنمو نمیدم به تو من دانلود آهنگ های نایاب دانلود آهنگ با یه چشمک تنمو نمیدم به تو من دانلود ریمیکس با یه چشمک تنمو نمیدم به تو من کد آهنگ پیشواز با یه چشمک تنمو نمیدم به تو من همراه اول کد آهنگ پیشواز با یه چشمک تنمو نمیدم به تو من ایرانسل دانلود آهنگ از سایتهای 6732 دانلود آهنگ های درخواستی متن آهنگ با یه چشمک تنمو نمیدم به تو من Ahang Jadid Irani دانلود موزیک بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو