loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جدید مایان به نام اورژانسی ,دانلود ریمیکس مایان به نام اورژانسی ,دانلود آهنگ مایان به نام اورژانسی  با کیفیت 320,مایان به نام اورژانسی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود لینک مستقیم آهنگ

حسین بازدید : 47 یکشنبه 19 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید مایان به نام اورژانسی ,دانلود ریمیکس مایان به نام اورژانسی ,دانلود آهنگ مایان به نام اورژانسی  با کیفیت 320,مایان به نام اورژانسی ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود لینک مستقیم آهنگ مایان به نام اورژانسی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مایان به نام اورژانسی  ,دانلود آهنگ بیکلام مایان به نام اورژانسی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مایان به نام اورژانسی  ,متن آهنگ مایان به نام اورژانسی  ,

 

متن آهنگ اورژانسی از مایان

توو نخ چشماتم چشم آهو داری
تو نگاهت کلی سحر و جادو داری
زندگیم تامینه با تو از آرامش
تو همون هستی که دل من میخوادش

خوب نگاه کن به من حالم اورژانسیه
این که دارم تو رو ته خوش شانسیه
اورژانسیه اورژانسیه اورژانسیه

 

تکست آهنگ اورژانسی از مایان


هر سوالی دارم تو جوابم میشی
وقتی که بی خوابم قرص خوابم میشی
بودنت پیش من امتیازه واسم
من تو رو دوست دارم با همه احساسم

خوب نگاه کن به من حالم اورژانسیه
این که دارم تو رو ته خوش شانسیه
اورژانسیه اورژانسیه اورژانسیه

balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مایان به نام اورژانسی دانلود ریمیکس مایان به نام اورژانسی دانلود آهنگ مایان به نام اورژانسی با کیفیت 320 مایان به نام اورژانسی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود لینک مستقیم آهنگ مایان به نام اورژانسی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مایان به نام اورژانسی دانلود آهنگ بیکلام مایان به نام اورژانسی کد آهنگ پیشواز همراه اول مایان به نام اورژانسی متن آهنگ مایان به نام اورژانسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو