loading...

نایس موزیک

آهنگ وابستگی بابک مافی تو خوابو توی بیداری تورو هرشب صدا کردم نبودی در کنار من به عشقت اکتفا کردم تورو از دور نگا کردم تورو از دور بوسیدم نبودی پیش من اما تورو همواره میدیدم نبودی پیش من اما شریک

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 26 فروردین 1400

آهنگ وابستگی بابک مافی

تو خوابو توی بیداری تورو هرشب صدا کردم

نبودی در کنار من به عشقت اکتفا کردم

تورو از دور نگا کردم تورو از دور بوسیدم

نبودی پیش من اما تورو همواره میدیدم

نبودی پیش من اما شریک زندگیم بودی

دلیل بغض هر لحظه خود عاشق شدن بودی

خود عاشق شدن

خود عاشق شدن

چقدر دلواپست بودم تو این تبعید اجباری

فقط خوشحالم از اینکه به من وابستگی داری

تورو از دور نگا کردم تورو از دور بوسیدم

نبودی پیش من اما تورو همواره میدیدم

نبودی پیش من اما شریک زندگیم بودی

دلیل بغض هر لحظه خود عاشق شدن بودی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو