loading...

نایس موزیک

متن آهنگ هنوز عاشقتماز رضا صادقی خنده دار شده حالم مثل باد بیقرارم من هنوز عاشقتمپر نکش از خیالم دست نکش دل ندارم من هنوز عاشقتمیه کاری کن واسه این دل خسته یه کاری کن که دلم بگه بسهیه کاری کن که

حسین بازدید : 85 یکشنبه 18 فروردین 1398



متن آهنگ هنوز عاشقتم
از رضا صادقی
 

خنده دار شده حالم مثل باد بیقرارم من هنوز عاشقتم
پر نکش از خیالم دست نکش دل ندارم من هنوز عاشقتم
یه کاری کن واسه این دل خسته یه کاری کن که دلم بگه بسه
یه کاری کن که بگم از همه سیره دلم ولی به تو دل بسته
یه کاری کن بشم عاشق فردا بشو یه پنجره رو به دریا
مث اون لحظه که خواستمت از ته دل نذاشتمت دیگه تنها



 

کار از کار گذشته دیگه دلم صد بار نوشته روی چشاش که عاشقته من حواسم بهته
سرنوشت دلم نذار اینجوری شه که سهم دل من ازت دوری شه نگفتی چته من حواسم بهته
یه کاری کن واسه این دل خسته یه کاری کن که دلم بگه بسه
یه کاری کن که بگم از همه سیره دلم ولی به تو دل بسته
یه کاری کن بشم عاشق فردا بشو یه پنجره رو به دریا
مث اون لحظه که خواستمت از ته دل نذاشتمت دیگه تنها

 https://naslemusic.com/







برچسب ها هنوز عاشقتم از رضا صادقی متن آهنگ هنوز عاشقتم از رضا صادقی دانلود آهنگ هنوز عاشقتم از رضا صادقی با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید هنوز عاشقتم از رضا صادقی دانلود آهنگ بیکلام هنوز عاشقتم از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز همراه اول هنوز عاشقتم از رضا صادقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل هنوز عاشقتم از رضا صادقی Download Music
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو