loading...

نایس موزیک

متن آهنگ هم قدم از امیر فرجام اون چشمات منو میکشونه سمتتبرام حس کن مثل ضربان قلبهبهت نزدیک میشم پر تلاطمشدم عاشق پس تو خوب نگام کن هم قدم شو با من عشقم توو این حوالیبدون که من ندارم جز تو با کسی ک

حسین بازدید : 11 جمعه 04 مهر 1399
متن آهنگ هم قدم از امیر فرجام
اون چشمات منو میکشونه سمتت
برام حس کن مثل ضربان قلبه
بهت نزدیک میشم پر تلاطم
شدم عاشق پس تو خوب نگام کن

هم قدم شو با من عشقم توو این حوالی
بدون که من ندارم جز تو با کسی کاری
همیشه پیش من باش که خوبه با تو حالم
میخوام اینو بدونی خیلی هواتو دارم

تکست آهنگ هم قدم از امیر فرجام


میارزی به دنیا میخوات تو رو تنها
دیوونم تو کردی با اون چشمای زیبا
توو آغوشم هستی دل به کسی نبستی
پیشت خیلی خوبم مثل حالت مستی

هم قدم شو با من عشقم توو این حوالی
بدون که من ندارم جز تو با کسی کاری
همیشه پیش من باش که خوبه با تو حالم
میخوام اینو بدونی خیلی هواتو دارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو