loading...

نایس موزیک

  ♪♫♪♫♪♫ موج اقیانوس آرام تو ♪ موهای پریشونت … !! ♪♪ جوری عشقی ♪ که خود عشقم یه وقتا ♪ میشه مدیونت … !! ♪♪ من چی میخوام ♪ از خدا وقتی تو اینجایی ♪ جلو رومی … !! ♪♪ تو نوازش

حسین بازدید : 19 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399

 

♪♫♪♫♪♫

موج اقیانوس آرام تو ♪ موهای پریشونت … !! ♪♪
جوری عشقی ♪ که خود عشقم یه وقتا ♪ میشه مدیونت … !! ♪♪
من چی میخوام ♪ از خدا وقتی تو اینجایی ♪ جلو رومی … !! ♪♪
تو نوازش ♪ میکنی احساسمو ♪ هر شب به آرومی … !! ♪♪
تو جذاب ترین قسمت ♪ عشقی چقدر صحبت عشقی ♪ باهات دارم عزیزم … !! ♪♪
محاله بگیره تورو دیگه ♪ کسی از منه تنها ♪ نمیزارم عزیزم … !! ♪♪
تو جذابترین قسمت ♪ عشقی بدون تو میمیریم ♪ منو قلب مریضم … !! ♪♪
نگام کن نباشی میرم از ♪ دست نباشی میره از دست همه ♪ چیزم عزیزم … !! ♪♪

♪♫♪♫♪♫

 

انتخاب اول ♪ تو عشق آخر ♪ تو … !! ♪♪
کسی غیر  ♪ از من نکردی باور ♪ تو … !! ♪♪
میگی ♪ خدایا عشق منم ♪ هردو … !! ♪♪
تو جذاب ترین قسمت عشقی ♪ چقدر صحبت عشقی باهات ♪ دارم عزیزم … !! ♪♪
محاله بگیره تورو ♪ دیگه کسی از منه تنها نمیزارم ♪ عزیزم … !! ♪♪
تو جذابترین قسمت ♪ عشقی بدون تو میمیریم ♪ منو قلب مریضم … !! ♪♪
نگام کن نباشی میرم ♪ از دست نباشی میره از دست همه ♪ چیزم عزیزم … !! ♪♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو