loading...

نایس موزیک

متن مداحیگرچه من ارباب     یک گنهکارمدلخوشیم اینه     که تورودارمازمی عشقت     مست ومدهوشمتربتت روبر     دنیانفروشمعلت ز

حسین بازدید : 164 چهارشنبه 05 مهر 1396



متن مداحی
گرچه من ارباب     یک گنهکارم

دلخوشیم اینه     که تورودارم

ازمی عشقت     مست ومدهوشم

تربتت روبر     دنیانفروشم

علت زنده بودنم  تربت توکام منه

نوکری تومنصبم  عالم همه غلام منه


رمز نجات من تویی  کم نشه سایت ازسرم

جوونی منوآقا  نذر توکرده مادرم

از کوچیکیم     عشقت آب وگلمه

بیرق تو     زندگی و حاصلمه

حسین حسین     تموم حرف دلمه

ابی عبد الله 4

 

نوکری تو     آبرومونه

کربلا رفتن     آرزومونه

وقتی اسم تو     برلب آوازه

راه این دل تا     کربلا بازه

شده یه عقده توگلوم  دوری بین الحرمین

دلم رو آتیش میزنه  زیارت قبرحسین

وقتی که دلتنگ توام  نگاه به دیوار میکنم

عکس حرم رو میبینم  یاد علمدار میکنم

بازحدیث     عاشقی آغاز میکنم

سوی حرم     پنجره مو بازمیکنم

یه یا حسین     میگم و پروازمیکنم

ابی عبد الله 4

 

این دل تنگم     در تب وتابه

سردر قلبم     عکس اربابه

آرزودارم      مبتلا باشم

یک شب جمعه     کربلا باشم

گرچه ندیدمت ولی  خواب وخوراک من تویی

تنها دلیل مستی  این همه سینه زن تویی

چی میشه که یه بار آقا  بانگاهت پاکم کنی

صحن علمدار بمیرم  همونجا هم خاکم کنی

بنگر آقا     تو شاهی ومن اسیرم

آخرکار روزیمو از تو میگیرم

غصه م اینه     حرم ندیده بمیرم

ابی عبد الله

منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو