loading...

نایس موزیک

من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم رخصت بده در زنم ای خدا خدا کنم ماه من شاه من مهربان امان من جان مولا علی بگذر از گناه من گرچه از این بنده ات جز خطا ندیده ای رویه گناهان من پرده ها کشیده ای  

حسین بازدید : 49 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399

من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم

رخصت بده در زنم ای خدا خدا کنم

ماه من شاه من مهربان امان من

جان مولا علی بگذر از گناه من

گرچه از این بنده ات جز خطا ندیده ای

رویه گناهان من پرده ها کشیده ای

 

آبرویم نبر چون تویی پناه من

جان مولا علی بگذر از گناه من

ماه من شاه من مهربان امان من

دانلود آهنگ من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی

جان مولا علی بگذر از گناه من

شرمندی رحمت و نعمت الهی ام

اسمم شده موجب آه و رو سیایی ام

گشته اشکم روان بر رخ سیاه من

جان مولا علی بگذر از گناه من

ماه من شاه من مهربان امان من

جان مولا علی بگذر از گناه من

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ زیبای من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی متن آهنگ دانلود آهنگ mp3 من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی تکست آهنگ من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی دانلود اهنگ قدیمی من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی Download music دانلود آهنگ بیکلام من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی متن آهنگ من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی کد آهنگ پیشواز من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی کد پیشواز آهنگ من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ محلی کد پیشواز همراه اول من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی دانلود ریمیکس من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی دانلود آهنگ من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی دانلود آهنگ جدید من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی با لینک مستقیم کد پیشواز ایرانسل من آمدم ای خدا درد خود دوا کنم از محمدرضا طاهرخانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو