loading...

نایس موزیک

X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ mp3 حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ زیبای حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X کد آهنگ پیشواز حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ

حسین بازدید : 53 چهارشنبه 11 دی 1398
X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ mp3 حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ زیبای حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X کد آهنگ پیشواز حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ X متن آهنگ X دانلود آهنگ بیکلام حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 6732 X دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ جدید X تکست آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود اهنگ قدیمی حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود ریمیکس حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X متن آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X Download music X دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 با لینک مستقیم X حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 X دانلود آهنگ با کیفیت اصلی حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 6732

متن آهنگ حسین توکلی با نام عشق خوش آرایش

 

ماه ترین ماه جهانم نفس باش به جانم
در تب و تاب و هیجانم گرفته زبانم
عاشق و دیوانه آنم که با تو بمانم
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی
رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آن که شدم رامش

دانلود آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش

 

 

 

عشق خوش آرایش تاب و تب من
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی
رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آن که شدم رامش
عشق خوش آرایش تاب و تب من

 

گشتم نبود مثل تو نگرد اصلا نیست
تو از آسمان افتادی مث تو دلبر نیست
گوهر تویی و الماسم کنارت زیبا نیست
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی
رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آن که شدم رامش
عشق خوش آرایش تاب و تب من
جان به لبم کردی بس که تو خونسردی
رفتی که برگردی ماه شب من
تویی آرامش آن که شدم رامش
عشق خوش آرایش تاب و تب من

https://naslemusic.com/%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%aa%d9%88%da%a9%d9%84%db%8c-%d8%b9%d8%b4%d9%82-%d8%ae%d9%88%d8%b4-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4.html

 







برچسب ها دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ mp3 حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود آهنگ زیبای حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 کد آهنگ پیشواز حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 6732 دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود اهنگ قدیمی حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود ریمیکس حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 متن آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 Download music دانلود آهنگ جدید حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 با لینک مستقیم حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود آهنگ حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 دانلود آهنگ با کیفیت اصلی حسین توکلی عشق خوش آرایش mp3 6732
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو