loading...

نایس موزیک

  من روی قد دیوار سنگی اسمتو با اشک میشونم من توی هر خونی خاموش دیوونی بی آشیونم میخونم آخ که دیگه عزیزم عشق تو داغونم کرد به کی بگم که چشمات تو غصه زندونم کرد دلم شده دیوونه خدا خودش میدونه

حسین بازدید : 55 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

 

من روی قد دیوار سنگی اسمتو با اشک میشونم

من توی هر خونی خاموش دیوونی بی آشیونم

میخونم آخ که دیگه عزیزم عشق تو داغونم کرد

به کی بگم که چشمات تو غصه زندونم کرد

دلم شده دیوونه خدا خودش میدونه

کوچه دلش میگیره سکوتشو میشکونه

پنجره ها با فریاد پنجره ها با فریاد

 

میگن چیه خدایا که باز داره میخونه

من روی قد دیوار سنگی اسمتو با اشک میشونم

من توی هر خونی خاموش دیوونی بی آشیونم

شقایق نبودی به پات جون بذارم

تو نازم نبودی ببین نا ندارم

شقایق نبودی به پات جن بذارم

تو نازم نبودی ببین نا ندارم

سفیدی نداری از این دل چی میخوای

قسم میدومت که تو پیشم نمیای

چرا بی وفایی مگه كم گذاشتم

مگه توی قلبم تو رو دوست نداشتم

چرا بی وفایی مگه كم گذاشتم

مگه توی قلبم تو رو دوست نداشتم

شقایق نبودی به پات جون بذارم

تو نازم نبودی ببین نا ندارم

بیادت میاری سکوت شبامو

غریبه نبودی نداشتی هوام

چرا بی وفایی مگه كم گذاشتم

مگه توی قلبم تو رو دوست نداشتم

چرا بی وفایی مگه كم گذاشتم

مگه توی قلبم تو رو دوست نداشتم

دانلود آهنگ با کیفیت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو