loading...

نایس موزیک

  داره چشمات کار میده دستم آهای خانم با شما هستم کاشکی یکمی کاشکی فکر من باشی اصن حال دلم خوش نیست کشتی تو منو کشتی دیوونه عاشقتم دیوونه که فوش نیست یدونه باشی یا تو یا هیچکس همه میپرسن این د

حسین بازدید : 26 یکشنبه 14 اردیبهشت 1399

 

داره چشمات کار میده دستم آهای خانم با شما هستم

کاشکی یکمی کاشکی فکر من باشی اصن حال دلم خوش نیست

کشتی تو منو کشتی دیوونه عاشقتم دیوونه که فوش نیست

یدونه باشی یا تو یا هیچکس همه میپرسن این دختره کی هست

چشم و گوش بسته نیست مثل تو هیچ کس خانمم باشی انگار همه چی هست

یدونه باشی یا تو یا هیچکس همه میپرسن این دختره کی هست

چشم و گوش بسته نیست مثل تو هیچ کس خانمم باشی انگار همه چی هست

 

یدونه باشی یا تو یا هیچکس همه میپرسن این دختره کی هست

چشم و گوش بسته نیست مثل تو هیچ کس خانمم باشی انگار همه چی هست

♫ ♫ دانلود آهنگ یدونه باشی ♫ ♫

داره چشمات کار میده دستم آهای خانم با شما هستم

کاشکی یکمی کاشکی فکر من باشی اصن حال دلم خوش نیست

کشتی تو منو کشتی دیوونه عاشقتم دیوونه که فوش نیست

یدونه باشی یا تو یا هیچکس همه میپرسن این دختره کی هست

چشم و گوش بسته نیست مثل تو هیچ کس خانمم باشی انگار همه چی هست

یدونه باشی یا تو یا هیچکس همه میپرسن این دختره کی هست

چشم و گوش بسته نیست مثل تو هیچ کس خانمم باشی انگار همه چی هست

یدونه باشی یا تو یا هیچکس همه میپرسن این دختره کی هست

چشم و گوش بسته نیست مثل تو هیچ کس خانمم باشی انگار همه چی هست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو