loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ خواهش از محسن ابراهیم زاده,    اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام خواهش,    دانلود آهنگ بی اندازه محسن ابراهیم زاده,    دانلو

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 02 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ خواهش از محسن ابراهیم زاده
,    اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام خواهش
,    دانلود آهنگ بی اندازه محسن ابراهیم زاده
,    دانلوداهنگ عزیزم محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده
,    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده خانومی
,    دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده خاطره ها
,    دانلود تمام آهنگهای محسن ابراهیم زاده یکجا
,    دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بین من و تو
,   
,   

 

تنهام نذار؛ کم طاقتم… مثلِ خودت، بد عادتم!●♪♫
تا پیشمی؛ من راحتم…●♪♫
با من بمون؛ تا دیگرون چیزی نگن از عشقمون…●♪♫

شعر : مجید صالحی
حرفا؛ بمونه بینمون…●♪♫
این دل؛ بی تو می میره… اگه یه روزی؛ دستاتوُ نگیره●♪♫
اینو بدون؛ به فکرته همیشه… به فکرته همیشه…●♪♫
قلبم؛ بی تو می میره! اگه یه روزی؛ دستاتوُ نگیره…●♪♫

ملودی : محسن ابراهیم زاده
اینو بدون؛ به فکرته همیشه… به فکرته همیشه…●♪♫

تنهام نذار؛ کم طاقتم… مثلِ خودت، بد عادتم!●♪♫
تا پیشمی؛ من راحتم…●♪♫
با من بمون؛ تا دیگرون چیزی نگن از عشقمون…●♪♫
حرفا؛ بمونه بینمون…●♪♫
این دل؛ بی تو می میره… اگه یه روزی؛ دستاتوُ نگیره●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مسترینگ : مصطفی مومنی
اینو بدون؛ به فکرته همیشه… به فکرته همیشه…●♪♫
قلبم؛ بی تو می میره! اگه یه روزی؛ دستاتوُ نگیره…●♪♫
اینو بدون؛ به فکرته همیشه… به فکرته همیشه…●♪♫

 

https://music-fa.com/

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 







برچسب ها دانلود آهنگ خواهش از محسن ابراهیم زاده اهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام خواهش دانلود آهنگ بی اندازه محسن ابراهیم زاده دانلوداهنگ عزیزم محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده خانومی دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده خاطره ها دانلود تمام آهنگهای محسن ابراهیم زاده یکجا دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بین من و تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو