loading...

نایس موزیک

  قسم به چشات تو به خواه ببین که می میرم برات وای از اون نگات عوض کرده من و بی هوا چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکس اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا انق

حسین بازدید : 31 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399

 

قسم به چشات تو به خواه ببین که می میرم برات
وای از اون نگات عوض کرده من و بی هوا
چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکس اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا انقده تو جذابی لعنتی
چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکس اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا انقده تو جذابی لعنتی

 

چقدر معمولی بودن آدمای قبل تو تو مغرور بودی و شدی دنیای من یهو
چه جایی به چه ماهی دادم این دل و یه حالی دارم امشب من کنار تو
چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکس اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا انقده تو جذابی لعنتی
چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکس اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا انقده تو جذابی لعنتی

چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکس اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا انقده تو جذابی لعنتی
چه توهمی داره عشقت وقتی با منی عکس اون بالا رو دیواره یه ریز تو یادمی
دورمون کسی نیاد و کسی رو راه ندیم چرا انقده تو جذابی لعنتی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو