loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ برگرد عاشقترین همدم,    برگرد عاشق ترین همدم,    دانلود آهنگ برگرد عاشق ترین همدرد,    دانلود اهنگ اخرین رویا از علی زند وک

حسین بازدید : 92 سه شنبه 09 مهر 1398


,    دانلود اهنگ برگرد عاشقترین همدم
,    برگرد عاشق ترین همدم
,    دانلود آهنگ برگرد عاشق ترین همدرد
,    دانلود اهنگ اخرین رویا از علی زند وکیلی
,    دانلود اهنگ برگرد عاشق ترین همدم از علی زند وکیلی
,    مرا بگیر آتشم بزنو علی زند وکیلی
,    اهنگ برگرد ای اخرین همدم
,    مرا بگیر آتشم بزنو متن
,    متن برگرد عاشق ترین همدرد

,   

 

 

http://sakhamusic.ir/ali-zand-vakili-akharin-roya/

برگرد عاشق ترین همدرد آخر چگونه از خیالت بگذرم برگرد و غمگینم مکن
شب ها ای آخرین رویا من بی تو از رویای خود تنهاترم تنها تر از اینم مکن
مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده جان روشن باش
مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش
++++++
شمع توام تو ببین در اشک من بنشین ای روشنای جهان رو سوی سایه مکن
بی من مرا به سفر از گریه ام مگذر ای بی تو من نگران از من گلایه مکن
مرا بگیر آتشم بزنو جان بده به منو در سپیده جان روشن باش
مرا ببین ای که بی تو منم بی تو میشکنم ای تمام جهان با من باش

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ برگرد عاشقترین همدم برگرد عاشق ترین همدم دانلود آهنگ برگرد عاشق ترین همدرد دانلود اهنگ اخرین رویا از علی زند وکیلی دانلود اهنگ برگرد عاشق ترین همدم از علی زند وکیلی مرا بگیر آتشم بزنو علی زند وکیلی اهنگ برگرد ای اخرین همدم مرا بگیر آتشم بزنو متن متن برگرد عاشق ترین همدرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو