loading...

نایس موزیک

  تمومه من تمومه من بی تو تمومه کار من ♩♫ میدونی بدون تو چقدر خرابه حال من ♩♫ لعنتی بعد تو عکساتو میبینم ♩♫ لعنتی رفتی و من میمیرم میمیرم ♩♫ لعنتی حالم بده بیا و آرامش باش ♩♫ بشو اون آدمی ک

حسین بازدید : 161 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399

 

تمومه من تمومه من بی تو تمومه کار من ♩♫
میدونی بدون تو چقدر خرابه حال من ♩♫
لعنتی بعد تو عکساتو میبینم ♩♫
لعنتی رفتی و من میمیرم میمیرم ♩♫
لعنتی حالم بده بیا و آرامش باش ♩♫
بشو اون آدمی که فقط منو دوستم داشت ♩♫

متن آهنگ تمومه من بی تو تمومه کار من آریا و محمد ام اس وی

تمومه من تمومه من بی تو تمومه کار من ♩♫
میدونی بدون تو چقدر خرابه حال من ♩♫
لعنتی بعد تو عکساتو میبینم ♩♫
لعنتی رفتی و من میمیرم میمیرم ♩♫
لعنتی حالم بده بیا و آرامش باش ♩♫
بشو اون آدمی که فقط منو دوستم داشت ♩♫







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو