loading...

نایس موزیک

  بنشین ♪ رفیقم ؛ تا درد دل بگویم ♫ ببین ♪ چه کرده فلک با حال روزم ♫ در اوج غربت فقط من ♪ تورو دارم ♫ ببین ♪ رفیقم ؛ بیا برس به دادم ♫ در اوج غربت فقط من ♪ تورو دارم ♫ ببین ♪ رفیقم ؛ بیا بر

حسین بازدید : 27 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399

 

بنشین ♪ رفیقم ؛ تا درد دل بگویم ♫
ببین ♪ چه کرده فلک با حال روزم ♫
در اوج غربت فقط من ♪ تورو دارم ♫
ببین ♪ رفیقم ؛ بیا برس به دادم ♫
در اوج غربت فقط من ♪ تورو دارم ♫
ببین ♪ رفیقم ؛ بیا برس به دادم ♫
رفیقم ؛ دردت به جونم ؛ ای برار مهربونم ♫
یاور غمو جنونم ♫

 

وقتی پیکای شرابت گر همش رنج و عذاب ♫
یاد دل های خرابت ♫
دانلود آهنگ بنشین ♪ رفیقم ؛ تا درد دل بگویم ♫
این ♪ چه درده که مرحمی نداره ♫
این ♪ چه درده که مرحمی نداره ♫
آسمونم ؛ به حال من ♪ میباره ♫
دانلود آهنگ بنشین رفیقم تا درد دل بگویم ؛ رفیقم دردت به جونم امید دلنواز
رفاقت ما مثال هر کتابه ♫
خط به خطه ش مرحمی هر دوایه ♫
رفاقت ما مثال هر کتابه ♫
خط به خطه ش مرحمی هر دوایه ♫
رفیقم ؛ دردت به جونم ؛ ای برار مهربونم ♫
یاور غمو جنونم ♫
وقتی پیکای شرابت گر همش رنج و عذاب ♫
یاد دل های خرابت ♫
متن ♪ آهنگ بنشین ♪ رفیقم ؛ تا درد دل بگویم ♫
این ♪ چه درده که مرحمی نداره ♫
آسمونم ؛ به حال من ♪ میباره ♫
رفاقت ما مثال هر کتابه ♫
خط به خطه ش مرحمی هر دوایه ♫
رفاقت ما مثال هر کتابه ♫
خط به خطه ش مرحمی هر دوایه ♫
رفیقم ؛ دردت به جونم ؛ ای برار مهربونم ♫
یاور غمو جنونم ♫
وقتی پیکای شرابت یاد دل های خرابت ♫
گر همش رنج و عذاب  ♫

پخش آنلاین







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو